בטקס פרסי האופנה הנחשב של המגזין הבריטי Drapers online, שנערך ב-23 בספטמבר וכלל עשרות מותגי אופנה בינלאומיים מובילים שהתחרו ב-17 קטגוריות שונות, זכה מותג הנעלת הנוחות הגרמני CAPRICE, המיובא לישראל בבלעדיות על ידי רשת הלב הכחול, בפרס השנה בקטגוריית "מותג השנה בנעלי נשים".
המותג אשר קטף את תואר מותג השנה הינו הזוכה היחיד בקטגוריית הנעלה זו. הפרס מכיר בקמעונאים ובמותגי אופנה שחידשו את עצמם כדי לשרוד, תמכו בקהילה והצליחו למרות שנת הקורונה הקשה.
לדברי דניאל רבני, סמנכ"ל רשת הלב הכחול, "לאחר שזכה במשך שנתיים ברצף בפרס נעלי הנשים הטובות ביותר בתחרות ההנעלה FIVE UK, כעת קוטף פרס יוקרתי נוסף, תוך שעוקף מותגי הנעלה בינלאומיים מובילים רבים. זהו כבוד גדול עבורנו להיות המייצגים הבלעדיים שלו בישראל". התחרות שנערכה השנה בצל הקורונה קיבלה חשיבות מיוחדת, שכן סיכמה שנה לא פשוטה עבור חברות ומותגים בעולמות האופנה בכלל ובתחום ההנעלה בפרט. בין בכירי התעשייה ששפטו והכריזו על המנצחים, נכחו בכירי תעשיית ההנעלה, בניהם מנהל אדידס בבריטניה, מר פיל בנטון, מנהל דירקטור המותג סקצ'רס בריטניה, מר פיטר יואל, נציגת איגוד הנעליים הבריטי, לוסי רייס- רייבולד ורבים נוספים. בימים אלו הגיעה הקולקציה הזוכה לחורף 2022 לישראל וכבר ניתן מצוא אותה בחנויות הרשת ובאתר.