חוה אפשטיין, הפכה לחלום הנהדר של עצמה, 2003, תחריט, צילום: יח"צ

ארבע אמניות וארבעה שבילים בגלריה משרד

נעמי יעקב, הדסה וולמן, חוה אפשטיין ושרית האס – אלבומי ילדות, יציגו את יצירותיהן בתערוכה של הזרם החדש של האמנות העכשווית העוסקת בחזרה אל הטבע, שתיפתח ביום שישי 23.4

התערוכה "ארבע אמניות, ארבעה שבילים" תיפתח ביום שישי 23.4 בשעה 11:00 בגלריה משרד בתל אביב.

ארבעה שבילים נפגשים בתערוכה אחת בגלריה משרד בתל אביב, ובכך מתחברים אל הזרם החדש של האמנות העכשווית העוסקת בחזרה אל הטבע.

לתערוכה זו יצא קול קורא שהזמין לשלוח עבודות מתוך כוונה לשתף ארבעה אמנים בלבד. האוצרת של התערוכה, רחל סוקמן, לא הציעה שם או נושא לתערוכה בכוונת מתכוון והמתינה בסבלנות. מתוך החומרים שהגיעו אליה כיכבו ארבע אמניות שבלטו בעושר התוכני והוויזואלי. לאחר שלב ההיכרות הסתבר שיש הרבה מהשותף בחשיבה החזותית ובמוטיבים האמנותיים, כשכל אחת מהאמניות בחרה בנושא לקיר האמן שלה:

נעמי יעקב / טבע זקוף – בחירתה של נעמי בסוגי צבעים וניירות נובעת מתוך מחשבה פרקטית שהציור יסתיים במהירות כדי שתוכל ליצור עבודות רבות. האמנית יוצרת בסדרות נופים ודמויות ומבטאת במינימום חומר רעיונות רבים ככל הניתן.

נעמי יעקב, רוכב באדום, 2019, אקריליק על נייר קנסון, צילום: יח"צ

הדסה וולמן / על הצמיחה – הדסה מנהלת דיאלוג עם עולם הצומח והנפש הפנימית בשפת הציור. הפואמה של דוד אבידן בשם אהבה וגטטיבית היא אחד ממקורות ההשראה לנושאי ציוריה המבטאים כמיהה להתמזגות עם החיים הנסתרים של הצומח.

הדסה וולמן, מהסדרה אהבה וגטטיבית, 2019, שמן על בד, צילום: יח"צ

חוה אפשטיין / שבה כשבלול אל גרעין ביתה – אפשטיין היא יוצרת בשלושה תחומים עיקריים: פיסול, ציור/תחריט וכתיבה. התחריטים הצבעוניים מספרים על ורודה בת שלושים, אישה ששקעה בעולמה הפנימי ויוצאת למסע בעקבות קרע בחיי נישואיה.

שרית האס / אלבומי ילדות – האס מנכיחה ביצירותיה את היותה דור שני לשואה מציירת ילדים וחיות אבודות וכואבות. ביצירותיה ניכר חיבור אינהרנטי בין הציור לרגש, כאשר היא מתעכבת ונוברת במחשבות כמו בפצע פתוח מתוך שאיפה לריפוי עצמי.

שרית האס, מלכה ליום אחד, 2021, שמן ואקריליק על בד, צילום: יח"צ

"ארבע אמניות, ארבעה שבילים",

אוצרת: רחל סוקמן,

פתיחה חגיגית: יום שישי 23.4, בשעה 11:00,

גלריה משרד בתל אביב,

רחוב זמנהוף 6, תל אביב,

שעות פתיחה: שני עד חמישי 17:00-10:00,
שישי 13:00-10:00.

www.officeintelavivgallery.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

כל מה שצריך לפיקניק מפנק

לצאת לפיקניק לא מחייב סיבה מיוחדת, זה יכול להיות לשם ציון אירוע מסוים אך יכול להיות גם רק כדי לצאת ולהתאוורר, לנשום עמוק אוויר צח

קרא עוד »