הזמרת שובל שלו בסינגל "מבוך", צילום: אלון יהודה

"בכל הופעה שלי אנו מזכירים את החיילים שנהרגו ואת החטופים והחטופות שישוחררו"

שובל שלו, זמרת מזן מיוחד עם גוון קול עמוק המזכיר את הזמרות הקלאסיות וסגנונה מתובל ברטרו מוזיקלי, הוציאה בימים אלו את הסינגל "מבוך" (מילים, לחן והפקה: גרשון "אודימן" אוריהייב), העוסק בכאב ובאכזבה של האישה מהגבר שלה בגלל סדר העדיפויות הלקוי שלו ועל כך שהיא לא במקום הראשון אצלו

"קשה מאוד להופיע במצב הנוכחי כי עדיין הרבה אנשים מתאבלים על יקיריהם, אבל בכל זאת אנו חייבים לצלוח את התקופה הקשה הזאת ולהתקדם הלאה כי אין לנו ברירה אחרת. כל יום אנו שומעים על 'הותר לפרסום' ואי אפשר להתעלם מזה ולהופיע כרגיל. בכל הופעה שלי אנו מזכירים את החיילים שנהרגו ואת החטופים והחטופות שישוחררו. לכן חייבים להיות מודעים למלחמה – גם כשחוגגים, כי רגעי העצב לא נשכחים ברגעי השמחה. קשה מאוד להכיל את המלחמה, אבל הופעתי בהתנדבות בפני חיילים ושימחתי אותם. גם התנדבתי באיסוף תרומות לחיילים יחד עם חברים וחברות שלי".

כך אומרת הזמרת והמוזיקאית שובל שלו, שבימים אלו הוציאה את הסינגל "מבוך" (מילים, לחן והפקה: גרשון "אודימן" אוריהייב). היא זמרת מזן מיוחד עם גוון קול עמוק המזכיר את הזמרות הקלאסיות, וסגנונה מתובל ברטרו מוזיקלי. שובל היא זמרת צעירה שפועלת בשטח כשנתיים, מופיעה, משחררת קאברים למרששת וגם שירים מקוריים, ובעיקר צוברת קהל מעריצים שמצפה להופעה שלה ולשיר חדש שתוציא. ללא ספק היא היא מביאה משהו מיוחד ועוצמתי.

שובל שרה ומופיעה מול קהל מזה שלוש שנים באירועים כמו חתונות, בריתות, חופות, ימי הולדת ובאירועים רבים. היא מוציאה שירים ליוטיוב ומשתפת פעולה עם אמנים אחרים. בימים אלו, לאחר שהופיעה רבות מול קהל והתחילה לקבל תגובות טובות, החליטה להיחשף בכלי התקשורת.

שובל: "אני בוחרת בדרך כלל שירים שמתאימים לי אישית מבחינת הזוגיות שאני עוברת ומבחינת הגיל שלי. כך למשל הסינגל שלי 'השקט הזה' מדבר על זוגיות רעילה שעברתי וממש הרגשתי שהטקסט שלו, שהולחן על ידי נתנאל ששון שגם הפיק אותו, נכתב עליי. הסינגל 'דמעות על הפסנתר', שאותו כתב והלחין ניב דוידוב, ממש יושב עליי בול והוא ממש הסיפור שלי מבחינת המילים וגם השירה. היה לי גם דואט בשם 'אש קטנה' עם זוהר אשירוב, שנכתב והולחן על ידי נתנאל ששון וכפיר עזרן, שעוסק במלחמות בין בני הזוג, איך שמתנהלת הזוגיות ועוד. השיר הזה התחיל לתפוס תאוצה אבל אז התחילה המלחמה".

הסינגל החדש שלה "מבוך" עוסק בכאב ובאכזבה של האישה מהגבר שלה בגלל סדר העדיפויות הלקוי שלו ועל כך שאינה במקום הראשון אצלו. שובל מודה כי השיר נכתב על זוגיות רעילה ולא בריאה ועל קשר זוגי מסובך. "השיר הזה מתחבר למה שעברתי כשהייתי בזוגיות במשך שלוש שנים, ואז גיליתי שהוא בגד בי למרות שטבעת הנישואין הייתה צריכה להיות מוכנה והתחלתי להעביר אליו חלק מהדברים שלי כדי לגור ביחד. השיר הזה נכתב על סמך אותו סיפור ספציפי, ובקרוב צריך לצאת שיר נוסף בנושא שאותו אכתוב עם ניב דוידוב", אומרת שובל.

מבוך
מילים ולחן: גרשון "אודימן" אוריהייב,
עיבוד והפקה מוזיקלית : גרשון "אודימן" אוריהייב

דפקת לי בלב אמרת יש שם מישהו
רצית להיכנס לעשות שם סדר,
דפקת לי ת'לב בלי שירגישו,
כי עכשיו אני לבד שבורה בחדר.

היית הורס בקטע חיובי,
ואז הרסת לי הכל הדמעות סימנו וי,
על הרצפה הם התנפצו כמו זכוכית,
אז אל תשאל למה בכית.

איך היית אומר אני אוהב אותך ולא אני לא נבוך,
ועכשיו אנחנו מחפשים ת'אהבה בתוך מבוך.

פעם הייתי מספר 1 בלב שלך,
היום אתה לא סופר בכלל,
אותי
ואתה לבד.

עשיתי אחד ועוד אחד כואב לך,
שאני שמחה מה כואב לך,
תמיד
עכשיו טוב לי לבד.

אתה דופק לי שוב בלב, וזהו לא פותחת,
הכל פה מקופל אני באמצע שיפוצים,
כבר נדפק לי הלב מדפוקים שלא דופקים חשבון,
ולא יודעים מה הם רוצים.

כבר לא היה בנינו קליק רק קליק קליק פאו,
תמיד צעקות תמיד השכנים באו,
כבר לא יכולנו יותר,
אז העדפנו לוותר.

הזמרת שובל שלו, צילום: אלון יהודה

לדברי שובל, רוב השירים שלה עוסקים בזוגיות, בדברים מסובכים בזוגיות ובזוגיות רעילה. "זה נעשה מבחירה וגם אנשים מתחברים יותר לשירים כאלה, וכך גם אני. אני יודעת שהדרך לא פשוטה ושיש זמרים רבים אבל אני יכולה להצליח בדרך שלי עם הרבה סבלנות ורצון", היא אומרת.

כיום עיסוקה המרכזי הוא במוזיקה, ובזמנה הפנוי היא עובדת בתחום מוצרי שיער. היא מודה כי עד כה לא התעסקה עם כתיבת שירים, כי זה משהו יותר עמוק. שובל: "תמיד היה לי קשה להביע את הרגש הזה ולכתוב כמו שצריך. אני רוצה להצליח לכתוב את השירים שלי בעצמי, לא רק לקנות את השירים שלי ממוזיקאים אחרים ולהביא את השירים שלי בדרך הכי אותנטית ואמיתית שנוגעת אליי".

היא מגלה כי הוריה האמינו בה כבר מההתחלה כשהתחילה לשיר. "הייתי ביישנית ולא ידעתי אם אהיה מסוגלת להופיע על הבמה. ההורים שלי ידעו שיש לי קול ושאני יכולה להצליח איתו. אמא שלי לקח אותי לעדי ליאון, שם למדתי איך להקליט, לשיר ולהתנהל מול קהל כי עד אז הופעתי רק בפני חברים וחברות. בפרויקט של עדי ליאון התחלתי 'לפתח' עמוד שדרה על הבמה כי תמיד הייתי מתביישת. כיום גם אם אעמוד מול 200 אלף איש ארגיש כאילו אני מופיעה בפני אדם אחר. לא מעניינים אותי רעשי הרקע מסביב".

מהם הפידבקים שאת מקבלת לשירים ולהופעות שלך?
"התגובות טובות מאוד, ולאחר שאני מופיעה במקום אחד כבר סוגרים איתי את ההופעה הבאה. זה עושה לי טוב לעשות שמח לאנשים על הלב. גם אם אלו שירים שקטים, אנשים שרים ומתרגשים איתי. אני שרה שירים של נסרין, שרית חדד וזמרות אחרות. אני יכולה לשיר הכל, אבל הכיוון של המוזיקה המזרחית יושב יותר עליי ואני אוהבת אותו יותר".

מהן התוכניות שלך לעתיד?

"להגיע הכי רחוק שאפשר. אני מאמינה שעם עבודה קשה וסבלנות אגיע לשם. אני רוצה להגיע לבמות הכי גדולות, שכולם ישמעו את השירים שלי וייהנו מהם. בסופו של דבר זה הדבר שאני הכי רוצה לכל החיים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
בריאות

"טיפול נוירופידבק הציל לי את החיים"

במכון אלפא בריין סנטר נותנים מענה לאנשים המתמודדים עם טראומה וחרדה, מביאים בשורה ונותנים תקווה לאפשרות להתגבר על טראומה ועל חרדה. זאת באמצעות טכנולוגיית נוירופידבק

קרא עוד »
צרכנות

בגדי ים לעונת רחצה מפנקת

בגדי הים, פריט לבוש לכאורה פשוט, הם הרבה יותר מסתם בד שמכסה את גופנו בזמן שחייה. הם משקפים מגמות אופנה ואפילו שינויים תרבותיים שקורים לאורך

קרא עוד »