מופע התרמה למען ילדי אוקראינה – במוזיאון תל אביב

Soul to soul, מופע התרמה למען ילדי אוקראינה, יתקיים במוזיאון תל אביב באולם רקנאטי ביום חמישי 14.4 בשעה 20:30. כל ההכנסות יועברו לארגון יוניסף. אלון אוליארצ'ק, חמי רודנר, אפרת גוש מאיה אברהם ודניאל סלומון ילוו בערב זה על ידי חמישיית מיתרים

Soul to soul, מופע התרמה למען ילדי אוקראינה, יתקיים במוזיאון תל אביב באולם רקנאטי ביום חמישי 14.4 בשעה 20:30. כל ההכנסות יועברו לארגון יוניסף. 
כרטיסים ניתן לרכוש באתר eventer
האירוע יתקיים בהשתתפות האמנים: אלון אוליארצ'יק, חמי רודנר, אפרת גוש, דניאל סלומון, חן צימבליסטה, אסף תלמודי, מאיה אברהם, צבי פלסר, אנסמבל גלעד אפרת, פרויקט ילדי המוזיקה של יפו, אלעד אדר, קובי ליליאן, גלעד דוברצקי  הרכב צ'לו וחמישיית מיתרים.
יזם ומנהל אומנותי: עדיאל שמיט. עיבודים מיוחדים לערב: קובי ליליאן. הפקה: נדיה רז חכם. הדס פבריקנט, מחלקת אירועים מוזיאון תל אביב.
אלון אוליארצ'ק, חמי רודנר, אפרת גוש מאיה אברהם ודניאל סלומון ילוו בערב זה על ידי חמישיית מיתרים. בעוד אמא של הכנרת טניה בלצר נמצאת אי שם באוקראינה ללא יכולת לקיים קשר רציף, תופיע בתה עם יצירתו המרגשת של המלחין האוקראיני מירוסלב סקוריק לכינור ומיתרים.
כך יסתיים הערב המוזיקלי "Soul to Soul", שנועד לרומם את הנפש המאזינים, ולהוות מחווה אנושית, ניסיון להקל ולא במעט על אותן נפשות מוכות מלחמה ובעיקר על ילדים חסרי ישע, שאיבדו הכול. כמחווה לנגן הצ'לו אוקראיני דניס קראצ'בצב, שהעלה סרטון שלו מנגן על רקע הריסות עירו חרקיב ישתתף באירוע הרכב מיוחד של 12 צ'לי בהנהגת צבי פלסר. הם ינגנו סטינג ומטאליקה וכן את היצירה הרוחנית המנון ל-12 צ'לים מאת קלנגל. חן צימבליסטה ינגן טנגו מאת פיאצולה .
לשילוב העולמות המוזיקליים יצטרפו הרכב מוזיקת העולם של גלעד אפרת ו"פרויקט ילדי המוסיקה של יפו".

עדיאל שמיט, המנהל המוזיקלי והיזם של הערב: "אמנים ואנשי במה כפי שראינו, הם בין הראשונים להיפגע ממצבי משבר ומלחמה, אך גם בין הראשונים לתת. יזמתי את המופע מתוך דחף לתרום באופן ממשי כאדם וכאמן. לאפשר למוזות להתגבר על קולות התותחים והסבל. ברגע שהחלטתי להניע את המהלך  התגייסו גופים כמו מוזיאון תל אביב, עיריית תל-אביב, אמנים ומשרדי ההפקה לתרום מזמנם, כישרונם וניסיונם, בדיוק כפי שרופאים ואזרחים מתגייסים בעתות משבר. את ההגברה והתאורה למופע תרמה ותעשה חברת סינקופה מכפר עזה שבאזור עוטף עזה".

Soul to soul, מופע התרמה למען ילדי אוקראינה, יתקיים במוזיאון תל אביב באולם רקנאטי ביום חמישי 14.4 בשעה 20:30. כל ההכנסות יועברו לארגון יוניסף. 
כרטיסים ניתן לרכוש באתר eventer

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »