קרדיט לתמונות PIXABAY

ספא פלוס – מבחר ענק של חבילות ספא מיוחדות

חוויית הספא מעניקה לנו שילוב מנצח של רומנטיות יחד עם פינוק ורוגע, כך שקל להבין איך הספא הפך להיות בין מקומות הבילוי האהובים עלינו במיוחד. אז כיצד יוצאים לחוויית ספא מפנקת וייחודית? מוזמנים לקרוא את הטיפים של ספא לבחירת חבילת הספא האולטימטיבית

ספא – חוויית הפינוק המושלמת

חוגגים אירוע רומנטי? שגרת החיים הלוחצת והאינטנסיבית שוחקת אתכם? חבילת ספא יערות הכרמל מפנקת היא ללא ספק החוויה המתאימה ביותר עבורכם, כשהיא מצליחה לשלב בצורה מיטבית בין תחושות פינוק ורוגע לבין חוויה רומנטית ייחודית ומהנה.

מעבר לפינוק והחוויה של טיפול הספא, לטיפולי הספא קיימים גם יתרונות רפואיים ברורים והם מומלצים במיוחד על ידי רופאים קונבנציונאליים, כמו גם מטפלים ברפואה משלימה. כך, טיפולי הספא השונים יכולים להקל על כאבים, להמריץ את זרימת הדם, הרגעה והרפיית שרירי הגוף ושיפור איכות השינה.

מסאג' לגוף ולנפש – סוגי המסאג' הנפוצים ביותר

ספא מומלץ כולל בתוכו מסאג' מקצועי, המהווה למעשה חלק מהותי בחוויית הספא ובהתאם לכך, כדאי להכיר את סוגי המסאג' הנפוצים ביותר:

  • מסאג' שוודי

המסאג' השוודי הוא אחד מהעיסויים הנפוצים ביותר בעולם והוא מתאים במיוחד לאלו המחפשים טיפול מקיף ומפנק. המסאג' השוודי מהווה גרסה מעודנת יותר של עיסוי רקמות עמוק והוא יכול להתבצע הן באופן איטי וחלש והן במהירות ואגרסיביות, בהתאם להעדפותיכם.

  • עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות יכול להיות טיפול מרגיע בפני עצמו, או כטיפול משלים לאחד מסוגי המסאג'ים שבחרתם. במסגרת העיסוי, המעסה יניח על נקודות שונות בגופכם אבנים חמות ובעלות תחושה נעימה, התורמות להמרצת הדם וניקוי רעלים.

  • מסאג' רקמות עמוק

מסאג' רקמות עמוק מתאים בעיקר לאלו הסובלים מכאבי שרירים וכאבים אחרים והוא נפוץ במיוחד בקרב ספורטאים מקצוענים. עיסוי הרקמות העמוקות הוא טכניקה יעילה במיוחד להפגת שרירים תפוסים ואזורים נוקשים והוא נחשב לעיסוי אגרסיבי למדי.

בוחרים חבילת ספא – הצעד הראשון

הצעד הראשון בבחירת חבילת ספא זוגי הוא להחליט על כמות האנשים המיועדת. החלטה מראש על מספר האנשים, תאפשר לכם להתאים את חוויית הספא בצורה מיטבית והחליט האם לבחור ספא זוגי, ספא ליחיד או ספא לקבוצות.

כמו כן, כמות האנשים תסייע לכם לבדוק האם המקום המיועד אכן מתאים ורלוונטי עבורכם, הן מבחינת המטפלים הזמינים והן מבחינת החדרים הפנויים בתאריך ובשעה שאתם מבקשים להגיע אל האתר.

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים חבילת ספא?

בין אם החלטתם על ספא תל אביב או ספא בירושלים, כאשר בוחרים חבילת ספא יש להקפיד על הפרמטרים הבאים:

  • מה החבילה כוללת

בכדי למנוע טעויות ואי הבנות ועל מנת שתוכלו לתכנן היטב את יום הפינוק שלקחתם לעצמכם, מומלץ לוודא מראש מה חבילת הספא שהזמנתם כוללת. כך לדוגמה, במקרה שהזמנתם חבילת ספא במלון בארץ, יש לוודא האם החבילה כוללת שימוש במתקני המלון (בריכה, חדר כושר), האם כוללת ארוחה ועוד.

  • סוג העיסוי

כפי שראינו, קיימים לא מעט סוגים של עיסויים שונים ובמידה ואתם מעדיפים עיסוי מסוג מסוים, מומלץ לוודא כי המקום המיועד אכן מספק את סוג העיסוי המבוקש. כמו כן, ככל ויש לכם העדפות מסוימות למטפל/ת מסוים, כדאי יהיה לוודא מראש כי הוא אכן זמין.

  • תוקף החבילה

הזמנתם חבילת ספא במבצע? רכשתם שובר לבילוי ספא מפנק? שימו לב האם קיים תאריך תוקף להזמנה / שובר, כך שתוכלו לנצל זאת מבעוד מועד.

מהיכן מזמינים חבילות ספא מפנקות?

חבילות ספא אטרקטיביות ומפנקות מזמינים מחברה בעלת מוניטין וניסיון של מספר שנים בתחום – ספא פלוס , המאפשרת בחירה של מגוון סוגי ספא, הסברים מפורטים אודות המקום והחבילה, מבצעים שווים ושירות אישי לכל לקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »