אי-שם. צילום: שמחה ברבירו

מרכז ענב חוזר לפעילות

גם "במרכז ענב לתרבות" בתל אביב חיכו לחזור לפעילות לאחר שלושה חודשים ארוכים בהם לא התקיימו אירועים ומופעים מול קהל. המרכז פותח את דלתותיו ב-24.6 והקיץ עומד להיות עמוס בהופעות, הצגות והפקות מקור מיוחדות.

האירוע הראשון יהיה חלק מסדרת המפגשים "מאחורי המילים, מאחורי הצלילים" בהנחיית אורי משגב, בו יתארח אסף אמדורסקי לשיחה על מאחורי הקלעים של יצירתו וביצועים אינטימיים (כל הכרטיסים אזלו). בהמשך במסגרת אותה הסדרה צפויה להתארח קורין אלאל בתאריך 1.7.

 

אסף אמדורסקי. צילום: מיכאל טיופיול

 

הפקה מקורית נוספת מבית "ענב" שצפויה לשוב לבמה היא ההצגה "קונטקט" מאת ובבימויו של רוני פינקוביץ' שעלתה בינואר, זכתה לשבחי המבקרים והקהל וחוזרת כעת. בימים בהם שולט בשיח המונח "ריחוק חברתי", בולט עוד יותר העיסוק של ההצגה בצורך האנושי במגע, בחום ובקרבה. ההצגות הקרובות יתקיימו בתאריכים: 25.6, 26.6, ו-27.6.

 

קונטקט. צילום: יח"צ

 

בחודשים יולי-אוגוסט יתקיימו מופעי מוזיקה של ערן צור, גבע אלון ועוד.

כמו כן, תעלה הפקה חדשה של אנסמבל "פספורט" בשם "אי שם" בתאריך 14.7.

בנוסף יתקיימו שעות סיפור לילדים, הקרנת סרטי קולנוע קלאסיים למבוגרים ועוד. כל האירועים יתקיימו כמובן בהתאם להנחיות "התו הסגול".

מנכ"ל מרכז ענב לתרבות, תומר כהן: "אנחנו מתרגשים לחזור ולפגוש את הקהל שלנו באולם. את שלושת החודשים האחרונים, לצד הפעילות הענפה שלנו ברשת ניצלנו על מנת לבנות ולגבש עונת תרבות מרתקת, שבה מספר הפקות מקור מושקעות בתחום התיאטרון שיעלו בסתיו ועליהן נכריז בקרוב".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »