מתחם vip

מלכת החורף: ביקור בחמת גדר

לרגל כוננות החורף שבדרך יצאתי לבדוק איזו אטרקציה תחמם אתכם בחורף ומה הכי מתאים לעשות עם הילדים כשבחוץ יורדים גשמים. והיום: חמת גדר – גן עדן ישראלי.

עכשיו, כשהגשם מטפטף ואווירת חורף אמיתי מתחילה לנשב במקומותינו, זה הזמן לעלות לצפון ולנחות בגן עדן ישראלי – חמת גדר.

למי שלא מכיר (יש כזה?) נספר שמדובר באתר מרחצאות ונופש בדרום רמת הגולן שכולל מרחצאות מרפא, ספא ופינות חי לתנינים ועופות.

שמורת התניניםץ פארק היורה בקטנה

כשרואים את התנינים האלה שוכבים בחוסר מעש מבינים מייד את אווירת המקום. לא לרוץ, לא לחשוב על העבודה, רק ליהנות ולתפוס שמש.

יש כאן כמה אפשרויות של בילוי: מיום כיף בספא, דרך טיפולים (אנחנו התנסינו בטיפול עם קעריות טיבטיות – פחות גופני, יותר רוחני, אבל עושה את העבודה נהדר) ואם אתם ממש מפרגנים לעצמכם למה שלא תעשו כמוני ותיקחו לכם יחידת נופש מפנקת עם ג'קוזי. חוויה רומנטית וכיפית במיוחד.

אם אתם מחפשים נופש עממי יותר באתר ישמחו להעמיד לרשותכם אוהל מפנק במדשאה מסודרת. יש כאן שירותים, שולחנות ואיך לא – עמדות מנגל.

מתחם האוהלים

מול מתחם האוהלים תמצאו שרידים ארכאולוגיים מהתקופה הרומית שנמצאו בשנות השמונים של המאה הקודמת. בחפירות שנערכו במקום מצאו יותר מ-5,000 מטבעות, אלפי בקבוקי זכוכית, חרסים וכתבים על שיש.

האתר הארכיאולוגי בחמת גדר

ואי אפשר לסיים בלי להגיד מילה על האוכל כאן. יש פה מסעדות, פאסט פוד וגם חדר אוכל מפנק, שבו אכלנו ארוחת בוקר מעולה 5 כוכבים.

ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת, חמישה כוכבים

ז מה היה לנו? אוכל מצוין, תנינים, מים חמים וחופש באווירה של חו"ל.

אני. שניה לפני שהחכה נתפסה בעץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »