קרדיט לתמונה: pixabay

מופעי הקומדיה הקורעים ביותר שיעשו לכם את היום

כבר שנתיים שלא נהנינו מהקיץ כמו שצריך. עם כל הסגרים, המסכות וההנחיות, כבר שכחנו כמה טבעי וקל פשוט לצאת לערב של בילוי. עכשיו, כשהקיץ כבר כאן וההנחיות מאחורינו, זה הזמן להתאוורר, לחוות דברים חדשים ולהיזכר כמה נעים פשוט לבלות יחד. במקום עוד ערב שגרתי בבית קפה, זה הזמן לספוג קצת תרבות ולהתנסות בבילוי שאולי עוד לא יצא לנו לחוות.

עם כל המתח שחווינו בתקופה האחרונה, לא יזיק לאף אחת ואחד מאיתנו לצחוק. בשנים האחרונות, עולם הסטנדאפ הישראלי התברך בכישרונות חדשים לצד כמה מהאומנים הוותיקים שמצחיקים אותנו שנים ולא מפסיקים להתחדש ולהפתיע.

אז אם כבר הרבה זמן חיפשת מופע שישכיב אותך מצחוק, אלו כמה מהמופעים המומלצים שכאי לבדוק מקרוב:

משה אשכנזי

אחרי שנים של צבירת קילומטראז' בעולם המשחק עם סדרות כמו "בשבילה גיבורים עפים", אשכנזי מוכיח כישרון אדיר גם בתחום הקומדיה. סדרת מופעי סטנדאפ חדשה שלו כבר מוכיחה את עצמה כלהיט במועדונים במרכז. במהלך המופע, לוקח אותנו אשכנזי למסע לאורך כל החיים שלו מהילדות בצפון ועד לחיי המשפחה. עם הומור שנון וחד, מבט יוצא דופן על החיים ואנרגיה מקפיצה, מחכה לך ערב בלתי נשכח.

ישראל קטורזה

יש קלאסיקות שפשוט מסרבות לרדת מהבמה, תרתי משמע. קטורזה הוא ללא ספק תופעה כזו. כבר מעל 25 שנה שקטורזה כובש את הבמות בישראל והוא לא מתעייף לרגע. הקהל, מגיב בהתאם וכבר 3 דורות מתגלגלים מצחוק על הרצפה בכל פעם שקטורזה פותח את הפה. הסיבה פשוטה מאוד – כשקטורזה על הבמה, הוא לא בעבודה, הוא פשוט עושה את הדבר שהוא הכי נהנה לעשות. קטורזה תמיד ידע לראות את המצחיק בכל דבר ולזהות סיטואציה קומית בכל מקום. זה מה שמאפשר לו לשמור על רלוונטיות וזו כנראה גם הסיבה שבכל מקום נחטפים כרטיסי הופעות מומלצות של ישראל קטורזה.

מיקי גבע

עוד אמן ותיק בישראל חוזר בסדרת מופעים יוצאי דופן ורב תחומיים. החיקויים של מיקי גבע משכיבים את המדינה מצחוק כבר שנים, אבל המופע שממתין בקיץ הקרוב לוקח את הסגנון שלו שלב אחד נוסף קדימה.

אסף יצחקי

לאלו מאיתנו שאלתורים זה הקטע שלהם, שווה לבדוק את אסף יצחקי. מכל האומנים שציינו עד עכשיו, יצחקי הוא דמות חדשה יחסית בתחום, אבל הכישרון המבטיח שלו כבר עשה לו שם. בערב ללא מעצורים וללא פילטרים, הוא מנסה את החומר שלו על הקהל והופך אותו לשותף ליצירה. את כל החומר החדש הוא משלב בסדרה של אלתורים שעולים מהשטח ומוכיח עד כמה הסטנדאפ זורם לו בדם.

דביר בנדק

עוד הרבה לפני שסברי מרנן הפכה לשגרת השבת של אלפי משפחות בישראל, דביר בנדק כבר פעל כאחד הקומיקאים הבולטים בישראל. עם תוכניות כמו "מקום לדאגה" והגרסה הישראלית של "המשרד", בנדק חושף עוד ועוד רבדים בהומור ובסגנון המשחק הגמיש והייחודי שלו. ההומור שלו בועט, נועז, שנון ויוצא דופן.

עכשיו, אחרי שכבר קנה לעצמו תהילה בתרבות הישראלית, בנדק יוצא למופע חדש והוא לא עוצר באדום. מופע הסטנדאפ החדש שלו חוזר לשורשים ועוסק בכל התחומים שלא תמיד נעים לנו להתבונן בהם. במופע היחיד שלו, הוא מאתגר את הקהל ובעיקר, לא מפסיק להצחיק לרגע.

דניאל חן

אם עוד לא יצא לך לשמוע על התופעה ההזויה שמכונה דניאל חן, זה הזמן להכיר את אחד הכוכבים העולים של הסטנדאפ בישראל. בין אם נתחבר להומור שלו או לא, אי אפשר להתעלם מהווירטואוזיות שהוא מביא איתו לבמה. מדובר באומן שלא מפסיק להפתיע. עם הקשרים הזויים שלעולם לא היינו חושבים עליהם בעצמנו, הומור פרוע וסגנון יוצא דופן, מדובר בלא פחות מקומיקאי קאלט שכבר יצא לו קהל של מעריצים פנאטיים.

אז עכשיו, כשהעונה החמה כבר כאן והבמות רק מחכות לקהל, זה הזמן לגלות כמה התפתחה הסצנה הקומית בישראל ולהכיר מקרוב כמה מהיוצרים שקורעים את המדינה מצחוק ולגלות עולם חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »