קרדיט תמונה: FREEPIK

לתכנן יום בילוי שלם בצפון ב- 5 שלבים בלבד

הצפון היפה הוא בהחלט המקום לבלות בו יום שלם. יש בצפון אינספור אטרקציות מגניבות שניתן להנות בהם יחד עם כל המשפחה. אז איך מתכננים יום פעילות שכזה? הלכנו לקבל מפורטל קרמל מספר טיפים שיעזרו לנו לתכנן יום טיול מושלם.

שלב ראשון – זמנים ותאריכים זה הדבר הראשון

כל יום טיול מתחיל קודם כל בתכנון זמנים ותאריכים. תמיד הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להחליט על תאריך הטיול. יש אנשים שירצו לטייל בשבת, יש אנשים ביום חול ויש כאלו שבחגים. חישבו על התאריך שיהיה הכי נוח עבורכם. הדבר השני שחשוב לעשות הוא לתכנן את זמני הטיול. מכיוון שאינכם יודעים עדיין אלו אטרקציות תשלבו כחלק מהטיול, מאוד מומלץ לקבוע את זמן היציאה ורק לאחר שתסגרו את האטרקציות השונות לתכנן את הזמנים של היום.

שלב שני – בחירת אטרקציות

השלב השני שיש לבצע הוא בחירת האטרקציות. אזור הצפון מציע המון פעילויות, הנה כמה פעילויות שכדאי להכיר.

טיולי רייזרים רייזרים בצפון הם למעשה סוג של טרקטורונים נמוכים שניתן לנסוע בהם עד ארבעה אנשים. הרייזרים משלבים טיולי אדרנלין בטבע וניתן לבחור בחברות השונות את מסלולי הטיול הרלוונטיים לכם.

טיולי טרקטורונים טיול טרקטורונים הוא אחת מהאטרקציות הטובות והמוכרות בארץ כבר שנים. מדובר באטרקציה פופולארית מאוד המשלבת המון אתגר ואדרנלין. יחד עם הטרקטורונים תוכלו לנסוע בזוגות בהרי הצפון ולקבל מידע רחב על הטבע שבסביבה. טיולים רבים מציעים גם עצירה בפינות חמד שונות המאפשרות לכם להנות מקפה וטאבון.

טיולי ג'יפיםטיולי ג'יפים הם טיולים שמתאימים לכל המשפחה. יחד עם המשפחה המורחבת תוכלו לבצע טיול מגניב במיוחד של כמה שעות, יום שלם או מספר ימים, תלוי בכם. זה טיול שגם התינוקות הקטנים יכולים להשתתף בו וניתן לשים להם כיסא בטיחות ברכב זה. מי שמחפש כיף עם כל המשפחה, זה בהחלט הטיול שכדאי לבצע.

שלב שלישי – לדאוג ללינה

אם אתם מחליטים שהבילוי שלכם ביום הכיף יהפוך ליומיים או מספר ימים, דעו כי צפון הארץ מציע המון אפשרויות לינה מקסימות. תוכלו לחפש מלון, צימרים או קמפינג בשטח או ממוזג. כל האפשרויות קיימות ובכל עונות השנה. כמובן שרצוי לסגור את נושא הלינה מראש.

שלב רביעי – לסגור את נושא האוכל בטיול

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהטיול. יש לתכנן היכן תאכלו והאם חלק מהארוחות תביאו יחד אתכם מהבית. ההמלצה הטובה היא לאכול ארוחת בוקר שהבאתם אתכם וארוחת צהריים במסעדה.

שלב חמישי – לחפש שוברים והנחות

טיולים ואטרקציות לא חייבים להיות יקרים. בהחלט ניתן להנות ובמחירים נמוכים. כל מה שצריך לעשות הוא לחפש שוברים, הנחות וקופונים בפורטל קרמל בעולם השוברים. שם מחכות לכם הנחות של עד 50 אחוזים לאטרקציות מגניבות בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »