טוליפ ספא. צילום מעין אמון

יוצאים קבוע מקבלים טיפול בטוליפ ספא

עורכת מדור הלייף סטייל, נטלי פורטי, התפנקה ביום כיף בטוליפ ספא ברמת אביב, שכלל טיפול בחמאם וטיפול באבנים חמות. היא חזרה שלווה ומאוהבת יותר מתמיד.

בסוף השבוע הזה הנחתי את הכל בצד – את המינוס בבנק, את הפוליטיקה הרותחת ואפילו את מזג האוויר שלא סגור על עצמו (מישהו הבטיח לנו גשם?) והלכתי לטוליפ ספא ברמת אביב, או בשמו המלא טוליפ סטרס ריליף סנטר.

מעצם השם אתם מבינים שזה לא ספא רגיל שבאים לטיפול שעושה נעים ותה צמחים. כאן באים כדי לשחרר מתחים ובמדינה שלנו לא חסרים מתחים: המינוס בבנק, הפוליטיקה הרותחת וגם מזג האוויר מכניס אותי לסטרס. אז באתי להתפנק בידיים של גלינה אשכנזי, מעסה בכירה שכבר שלושה עשורים נחשבת לשם דבר בטיפולים, עיסויים וטיפולי חמאם.

מנהלת הספא, גלינה אשכנזי.

אם לא עברתם טיפול חמאם אתם חייבים לנסות את זה. נכנסים לחדר עם אדים חמים ומקבלים טיפול שהוא שילוב של מים חמים ועיסוי מפנק בסבונים ושמנים טבעיים. מה זה עושה אתם שואלים? קודם כל זה תענוג אמיתי. חוץ מזה, זה מסייע בטיהור הגוף מרעלים וממריץ את מחזור הדם.

אחרי החמאם התפנקנו בעוד טיפול – פילינג. החומרים בטיפול הזה הם מינרלים טבעיים, חימר ירוק – חומר הנוצר מסלעים בקליפת כדור הארץ שעורבבו עם עלים ואצות וכך נוצרה אדמה מלאה במינרלים כמו מגנזיום, סידן ועוד התורמים ביעילות לטיפוח וחידוש הרקמות. הטיפול הייחודי הזה עושה פלאים לגוף.

אחרי שעברנו שני טיפולים מפנקים התיישבנו לשיחה עם האישה שאחראית לכל הקסם הזה.

טוליפ – TULIP
מרכז לעיסויים, טיפולי גוף וטיפולי חמאם
רחוב רודנסקי 5 רמת אביב, תל אביב

03-5555161  |  050-7676197

שעות פעילות:
ימי ראשון – חמישי 09:00 – 20:00
יום שישי וערבי חג 09:00 – 16:00

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »