קרדיט תמונה: FREEPIK

זוגות שבוחרים ביחד טבעות אירוסין

מיותר לציין כי טבעת אירוסין המתלווה אל שיבוץ יהלומים יוקרתי היא לא רכישה המתרחשת בכל יום שכן, מדובר על אחד האירועים החשובים והמרגשים ביותר בחיי האדם וכמו גם, מדובר בהוצאה כספית גבוהה במיוחד. אי לכך, מוטב לקחת בחשבון מספר גורמים רלוונטים טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה. נוסף על האמור, ניתן לציין כי יחד עם חלוף השנים האחרונות, בחירת טבעות אירוסין בצורה משותפת הפכה לטרנד של ממש, כזה המציג בפנינו מגמת עלייה שלא מראה סימני נסיגה בעתיד הקרוב העין. לכן, במטרה להעניק לכם את האפשרות לבצע את הבחירה המתאימה ביותר עבורכם, בחירה כזו שתייצג את מערכת היחסים שלכם על הצד הרומנטי והמרגש ביותר, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את הגורמים המרכזיים שחשוב לקחת בחשבון טרם ביצוע הרכישה.
• קחו את הזמן – לאור העובדה שהחלק אשר מכיל את היהלומים יהווה במרבית המקרים בין 60% ל-90% מערך טבעת האירוסין, חשוב להקדיש זמן ותשומת לב מעמיקה טרם בחירתו. יחד עם האמור, חשוב לציין כי למרות שתוכלו לפגוש במספר יהלומים זהים, אין הדבר מעיד כי מהותם וערכם זהה גם כן. כאשר אתם מעוניינים ברכישת טבעות אירוסין עם היהלום המושלם ביותר, ההמלצה המרכזית תהיה להיעזר בשירותיו של גמולוג מקצועי ואמין, במטרה לקבל ליווי והדרכה מלאה לצד ארגז הכלים המקצועי ביותר, כזה אשר יעניק לכם את האפשרות למדוד את איכות היהלום בצורה המדויקת ביותר במטרה להוביל אתכם אל העסקה האידיאלית ביותר עבורכם.
• הבורסה ליהלומים – ניתן לומר בצורה חד משמעית כי בעת בה אתם מעוניינים לבצע קנייה איכותית ואמינה, עליכם לבצע את הרכישה בין כותלי הבורסה ליהלומים בלבד שכן, חשוב לדעת שמדובר על המתחם הגדול ביותר מבין שלושת מתחמי הבורסות ברחבי העולם. עם זאת, חברי הבורסה ליהלומים ברמת גן עומדים בתנאים ותקנות מחמירות המחייבות אותם בנאמנות לכללי המסחר השונים לצד קודי האתיקה המגוונים בענף היהלומים. אי לכך, חשוב לוודא שאת רכישת הטבעת אירוסין שלכם תבצעו בבורסת היהלומים ברמת גן.
• לא למהר לבחור באפשרויות זולות – במידה ואתם נמצאים במצב בו קיבלתם את הצעת המחיר הנמוכה ביותר בשוק, ההמלצה המרכזית תהיה להתרחק בצורה חדה מהעסקה. על כן, מיותר לציין כי כאשר אנו מדברים על יהלומים, התחייבות למחיר הנמוך ביותר תמיד תבוא על חשבון טיב איכות המוצר הסופי שאותו אתם רוכשים שכן, מנגד למוצרים אחרים אשר מיוצרים בצורה זהה בפסי הייצור השונים, יהלומים לא מחזיקים בערכים זהים זה לזה. כאמור, לכל יהלומים מאפיינים שונים המייחדים אותו ולכן, לא תמיד יהיה ניתן לקבוע בצורה מדויקת כי יהלום מסוים זול יותר מהשני, ולהפך. יתרה מכך, ישנם הבדלים בין שני יהלומים המתלווים אל תעודות גמולוגיות זהות לחלוטין. זוהי למעשה הסיבה העיקרית לעובדה שלא ניתן להבטיח את המחיר הזול ביותר ללא הפחתה באיכות התוצר הסופי אותו אתם רוכשים, מה שעשוי לבוא לידי ביטוי בדירוג המשקל, תעודה גמולוגית לא סחירה, איכות גימור מופחתת ועוד מגוון גורמים שאף אחד לא היה רוצה להיתקל בהם ברכישה מיוחדת שכזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »