/unlimphotos.com/

הכירו את המוצרים של חברת פולקו

 

חברת פולקו היא אחת החברות הגדולות, הבולטות והטובות ביותר בארץ בתחום הציוד הסיעודי. החברה פועלת כבר במשך שנים לאספקת ציוד סיעודי מהשורה הראשונה למגוון אוכלוסיות בארץ – החל מאנשים מבוגרים ולא עצמאיים, דרך אנשים שמתמודדים עם מחלה או נכות שהופכות אותם לסיעודיים. בכתבה זו נספר לכם אודות החברה וכיצד היא יכולה לעזור לכם.

פולקו הוקמה בשנת 1993 ומאז ועד היום המוצרים של החברה, בתוספת השירותיות והמקצועיות של החברה, מאפשרים לאנשים רבים לחיות חיי יום יום שגרתיים עד כמה שניתן ולהתנהל בצורה עצמאית.

דוגמאות למגוון המוצרים של חברת פולקו

חברת פולקו עובדת עם אוכלוסיות מכל הקשת, שלהן מאפיין אחד מרכזי ומשותף – הן מתקשות להתנהל ולהתנייד בכוחות עצמן. מהסיבה הזו בדיוק חברת פולקו מחזיקה במגוון ענק של ציוד סיעודי, שכל סוג בו יכול להעניק פתרון לאוכלוסיה אחרת ולסייע לה לחיות את חייה על אף המחלה, הנכות או הגיל המבוגר.

לצורך הדוגמה, חברת פולקו משווקת קלנעיות שמאפשרות לאנשים מבוגרים, שאינם מסוגלים לצעוד במשך זמן רב, להגיע ממקום למקום בכלי תחבורה קומפקטי ושימושי. כמו כן, לצד הקלנועיות ניתן למצוא אצל החברה גם מגוון כסאות גלגלים, הליכונים ורולטורים לתמיכה בזמן ההליכה, מתקני הרמה שמאפשרים התניידות פשוטה יותר מהבית לרכב ובחזרה ועוד.

תו האיכות של חברת פולקו הוא מעל הכל

בארץ פועלות לא מעט חברות שמשווקות ציוד סיעודי, אולם אין ספק שחברת פולקו בולטת מעל כולן באמצעות תו האיכות חסר הפשרות שלה. חברת פולקו היא ספקית רשמית של משרד הבריאות ועובדת יחד עם מומחים לצורך התאמת ציוד לילדים, מעניקה סיוע ועזרה לחולי טרשת נפוצה, פרקינסון ומחלות נוספות, מסייעת להעברת אנשים סיעודיים ממקום למקום, ואף משווקת ציוד למניעת נפילות והחלקות בחדרי האמבטיה והשירותים.

עם כל אלו, ברור לחלוטין איך הפכה חברת פולקו לשם הנרדף של הציוד הסיעודי במדינת ישראל. אם גם אתם או מי מהקרובים לכם זקוקים לציוד סיעודי, היכנסו לאתר האינטרנט של החברה או צרו איתה קשר טלפוני במספר 03-979-2502 לצורך התאמת ציוד שיחזיר את העצמאות לחייכם.

. https://polco.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »