קרדיט לתמונות PIXABAY

גיא קארו סיגל – דיקור סיני, רפואה סינית וצמחי מרפא

גיא קארו סיגל הוא מדקר סיני מוסמך ומומחה לרפואה סינית, בעל קליניקות לרפואה סינית ובעמק הירדן. גיא הוכשר לרפואה סינית בארץ ואף השתלם בבית חולים בהנגז'ו שבסין. בנוסף הינו בעל הסמכה לטיפול במגע – שיאצו ועיסוי תאילנדי. מלבד עבודתו בקליניקות הטיפול, הוא מרצה במסלול הרפואה הסינית במכללת רידמן, ואף שימש כיועץ טיפולים ברפואה משלימה במרכז הרפואי אסף הרופא. 

במידה ואתם סובלים מכאבים, יתכן שהומלץ לכם בעבר, בין אם על ידי חברים או משפחה, ובין על ידי הרופא שמטפל בכם, לפנות לרפואה משלימה, כמו למשל דיקור סיני . במקרה כזה, חשוב לבחור מדקר סיני מומלץ בעל ניסיון והכשרה מתאימה. גיא קארו סיגל, מדקר סיני מוסמך ומנוסה ומומחה ברפואה סינית, הוא הכתובת עבורכם.

מה בין רפואה מערבית ורפואה סינית?

רפואה סינית היא שיטת טיפול עתיקה, במסגרתה נעזרים בטכניקות כגון דיקור במחטים דקיקות, טווינה ושימוש בצמחי מרפא. במזרח, טכניקות אלה נמצאות בשימוש כבר אלפי שנים, ובעשורים האחרונים נעשו נפוצים יותר גם במדינות מערביות. גישת הרפואה הסינית נובעת מתוך תפיסה הוליסטית, הרואה את האדם כמכלול שלם של גוף, רוח ונפש. כך, למשל, אם אדם פונה לטיפול דיקור סיני לכאבים, המטפל לא יתמקד אך ורק באזור בגוף שדווח ככואב ביותר, אלא יבחן גם חלקים אחרים בגוף ואת הצורך לטפל בהם.

דיקור סיני – הסבר כללי

במסגרת טיפול בדיקור סיני, מוחדרות מחטים זעירות לחלקים שונים בגוף, בהתאם לתלונותיו של המטופל. חשוב לציין כי המחטים אינן מוחדרות דווקא לאזורים בהם מדווח על כאבים, אלא בהתאם לנקודות הדיקור המתאימות לתלונותיו של המטופל. כך, למשל, דיקור סיני לכאבי גב לא בהכרח יכלול דקירה של אזור הגב, אלא של אזורים נוספים שנמצאו רלוונטיים כנקודות דיקור. הדיקור הסיני הוא בטוח ואינו כרוך בכאב משמעותי, אך לעתים ילווה בתחושות זרימה או נמלול. לרוב יומלץ על טיפול אחת לשבוע, ובמקרים חמורים במיוחד – אף שני טיפולים בשבוע.

דיקור סיני בתל אביב

בקליניקה של גיא קארו סיגל דיקור סיני בתל אביב , ניתן לקבל טיפולי דיקור סיני למטרות שונות. תוכלו לפנות, למשל, לקבלת דיקור סיני לכאבי שרירים או אף דיקור סיני פוסט קורונה, להקלה על תסמינים המלווים התאוששות ממחלה זו. בנוסף, ניתן לקבל טיפולי דיקור סיני לנשים בהריון, להקלה על התסמינים המלווים כגון בחילות והקאות. אם אתם מחפשים דיקור סיני בתל אביב – הקליניקה של גיא קארו היא כתובת מעולה עבורכם.

צמחי מרפא

הטיפול בצמחי מרפא הוא טכניקה עתיקה ברפואה הסינית. טיפול זה מתבצע בהתאמה אישית למטופל, לרוב על ידי שילוב של סוגי צמחים שונים, בצורות שונות – אבקה, הכנת מרקחת או שימוש במיצוי צמחים. הטיפול בצמחי מרפא יעיל לבעיות שונות, ועל פי רוב ניתן לראות שיפור בעקבות הטיפול תוך זמן קצר – בחלק מהבעיות נוכל לראות שיפור מיד עם תום הטיפול, ואילו במקרים אחרים ידרשו כשבועיים.

 

בקליניקה של גיא קארו סיגל בתל אביב תוכלו לקבל תוכנית טיפול מתאימה בדיקור סיני, בצמחי מרפא או בשילוב של השניים. מוזמנים להתייעצות ראשונית בשיחת טלפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

מהי קונדילומה ?

מהי קונדילומה? איך היא קשורה לווירוס הפפילומה? מהם הסימפטומים ואם נדבקנו, האם זה יהיה בגופנו לתמיד? קונדילומה היא אחד מהסימפטומים כתוצאה מחשיפה לזנים מסויימים של

קרא עוד »