"לנדוור" גני תקווה, מרכז הבמה

ארוחת בוקר של אלופים בקפה לנדוור גני תקווה

חידושים והמצאות בארוחת הבוקר בקפה "לנדוור" גני תקווה. ארוחת בוקר קונטיננטלית והשקשוקה הישראלית וארוחת בוקר בנדיקט מפנקת במיוחד

עיתונאים לא רק חושפים שחיתויות, אלא גם מפשילים שרוולים ויוצאים לאכול כדי להביא לכם המלצות. לא קל. צוות "אונו ניוז" יצא לבדוק את ארוחת הבוקר בקפה "לנדוור" בגני תקווה וחזר עם מסקנות על ארוחות, פקקים וכמובן על החיים עצמם.
הגענו בשעה תשע בבוקר כשאנחנו מתחמקים באלגנטיות מהפקק בציר הכניסה הראשי לגני תקווה, על הפקקים בבוקר באזור הבקעה תוכלו לקרוא כאן בכתבה שעלתה ב"אונו ניוז" בתחילת השבוע.

מנהלת הסניף והמארחת האדיבה פיבי לייטמן קיבלה אותנו בחיוך מקסים והמליצה לנו על ארוחת "בוקר בנדיקט". המנה מורכבת מביצים עלומות עם אבוקדו או סלמון לבחירה על מצע בריוש שמנמן ואפוי טרי עם רטבים, ובצלחת בצד לקט עלים וירקות מתובלים בעדינות.

אני הזמנתי את המנה עם האבוקדו ולא התאכזבתי. הביס היה מושלם. הביצה עם האבוקדו נמסו בפה והסלט נתן קונטרה של רעננות.

בוקר בנדיקט, לנדוור

עמיתי הנכבד הזמין את ה"בוקר לנדוור" שמגיעה עם חביתה, (הוא שדרג לחביתה עם בטטה) וסלטים קטנים: טונה, פטה, גוואקמולי, לאבנה בזעתר, גבינת שמנת, גרגירי חומוס, וגבינת שמנת. בתוספת פחמימות נאה של בייגלה בורקיטס ולחמנייה, ובתחום המתוק קיבל גם ריבה. 

בוקר לנדוור, הקונטיננטלית

שתי הארוחות מגיעות עם קפה/מיץ לבחירה. לקינוח לקחנו עוגת גבינה פירורים עם רוטב פירות יער, ורוזלאך במילוי נוטלה וקינמון.

עוגת גבינה פירורים ען רוטב פירות יער

ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, ואין כמו לפתוח את הבוקר עם מגוון רחב שכזה. אין ספק שהישיבה בפקק על בטן מלאה מרגישה אחרת.

צפו בנו אוכלים גם קינוח:

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »