קרדיט תמונה PEXELS

איך ניתן להבחין איזה שירות בר יותר טוב ומה מומלץ

אם החלטתם לחגוג אירוע, אחד מהספקים שתצטרכו לדאוג להביא הוא שירותי בר. היום, ישנם כל מיני שירותי בר ואתם צריכים לדעת מה הכי מתאים לכם. לדוגמא:

  • בר פאסיבי – שהוא בר שנצא באולם או בגן האירועים, ששם ישנם ברמנים אשר מכינים משקאות לאורחים המגיעים לבר.
  • בר אקטיבי – שהוא בר שתאים לאירוע שבעליו מעוניינים בגימיק מיוחד של ברמנים המגיעים למוזמנים עם קוקטיילים, משקאות יוחדים ומתקי אלכוהול, שחים את הקהל וגורמים לאורחים להגיע לרחבת הריקודים, כאשר בידיהם מגשים עמוסים., והם מגיעים בריקודים ושחים את המוזמנים.
  • בר קוקטיילים –  זהו בר שמציע שירותים לאירועים מיוחדים כגון אירועי חברה, מסיבות קוקטייל וכדומה.
  • שירותי בר יוקרתיים – אלה הם שירותי בר שמיועדים לעשירון העליון, בר זה, מספק משקאות סופר פרימיום, הכוללים שמפניות יוקרתיות, ויסקי משובח ועוד משקאות יוקרתיים.

כל אירוע יכול להיות בלתי נשכח באמצעות שירותי בר מתאימים

ישנם שירותי בר מגוונים, כמו שירותי בר, המציעים מופע עם רקדניות, מופעי זיקוקים, אש וכדומה.  על מנת לדעת לעומק, אילו שירותי בר מתאימים לכם ולתקציב שלכם, יש לפנות לחברה מוכרת לדוגמה בונו בר אשר מעניק מגוון שירותי בר אשר מתאימים לכל אירוע ולכל תקציב. החברה מציעה את כל שירותי הבר הקיימים, ומחזיקה צוות מיומן ומקצועי, של ברמנים וברמניות, שעברו הכשרה וקורסים, ויש להם ניסיון רב בכל סוגי הברים הקיימים בשוק. יש להתחשב בגודל האירוע, כך שנציג מהחברה, יוכל לייעץ לכם לגבי כמה עמדות בר עליכם להזמין, כמה ברמנים יצטרכו לשרת את קהל המוזמנים .תוכלו לקבל את תפריט המשקאות והמחירים של המשקאות הקוקטיילים ואם תהיו מעוניינים בגימיקים שונים, תדעו מה החברה מציעה לכם.

שירותי בר לאירוע בוטיק יוקרתי

יש רבים אשר מעוניינים לחגוג אירוע משפחתי כמו חתונה, בסגנון בוטיק, כאשר האירוע מושקע מאוד,אך ישנם מעט מוזמנים. באירוע זה, מתאים להזמין אם זה סגנון האירוע שלכם, מומלץ כי תזמינו עמדת קוקטליים , אשר יספק לאורחים חוויה מהנה ואינטיית. יש לשים לב לגבי הציוד וצוות הבר. בררו לגבי הקוקטיילים העדכניים והמיוחדים שהחברה המציעה לכם שירותי בר מספקת באירועים.יש לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, לשל יכות המשקאות האלכוהוליים, העיצוב, ואפילו הכוסות והכלים שמספקת החברה. בררו גם לתוספות השונות שתקבלו  כמו למשל נישנושים למיניהם, ועוד. יש לוודא לגבי הקרח, שהוא מרכיב מאוד חיוני לכל בר אשר מכבד את עצמו. יש לדאוג לכמויות של קרח וכן, ישנם משקאות שמגיעים עם קרח מרוסק, מה שגורם לקוקטיילים להיראות נפלא.

כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמזמינים שירותי בר

אין זה משנה באיזה סוג של שירותי בר בחרתם, איכות האלכוהול,הצוות המקצועי והשירות האדיב, הציוד, הכלים הם אלה שיגרמו לאירוע שלכם להיראות מושקע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »