צילום יח"צ

קישוט רכב לחתונה אלגנטית

כמה דברים צריך לארגן לחתונה זה כמויות של משימות ודברים שצריך לדאוג להם. ואולי בצדק, כי מי לא רוצה את החתונה הכי מושלמת עבורו. בארגון של חתונה לעיתים נוטים לשכוח כל מיני משימות קטנות יותר כמו קישוט הרכב לחתונה. לכן, בכדי למנוע זאת צריך להיות על זה ממש. מה זה אומר? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

תכנון של היום הגדול

לתכנן חתונה זה לא עסק פשוט במיוחד. ישנם זוגות אשר בוחרים לקחת מארגנת חתונות או מפיקת אירועים אשר עושה עבורם את רוב העבודה. כך או כך, הבחירה היא של הזוג ויש הרבה בחירות לקחת במהלך תכנון של חתונה. בעיקר בשל העובדה שזה היום המיוחד של הזוג וכנראה שהם ירצו להפוך אותו לכמה שיותר ייחודי ושלהם. אז מאיפה מתחילים? פשוט מאד, מרשימה של כל המשימות אשר צריך לעשות. יש זוגות אשר בוחרים פשוט לזרום ולהחליט מה בא להם, המלצה שלנו, תבדקו כמה כולל התקציב שלכם (פחות או יותר) ורק אז תתחילו לתכנן. מה שנקרא, יש רצוי ויש מצוי ואתם צריכים להיות מסונכרנים. בהתאם לתקציב אשר תחליטו, תוכלו לבנות את החתונה ולהחליט מה כדאי, מה אתם יכולים להרשות לעצמם, לברור מבין כל האופציות ועוד. לאחר מכן, מומלץ לבחור תאריך ובהתאם לכך את המיקום בו תרצו להתחתן. לתאריך יש השפעה על החלטות אחרות, כמו לקבוע עם ספקים שונים, להכין רשימת מוזמנים פוטנציאלית כדי שתוכלו לנסות להבין כמה אורחים יכולים להגיע לחתונה שלכם, תוכלו לגזור ככה זמנים בכדי להבין שאתם מצליחים לסדר הכל בזמן ועוד. לכן, קביעה של מיקום תעזור לכם לקבל עוד החלטות לגבי ארגון החתונה.

צילום יח"צ

חתונת השנה

בכדי להפוך את החתונה שלכם לכזו מוצלחת, צריך לחשוב על כל הפרטים כולל העיצוב של המקום. כחלק מהעיצוב חשוב לקחת בחשבון, את השולחנות, הרחבה, הבחוץ, הבפנים, עיצוב החופה, עיצוב האולם בסידורי פרחים, נרות, אגרטלים ועוד. העיצוב הוא מה שנותן את החוויה המיוחדת של האירוע. חשבו מה התחושה שתרצו לתת לאורחים שלכם ובעיקר מה האווירה שאתם רוצים להרגיש ביום המרגש שלכם.

לא לשכוח את הרכב

אנשים לפעמים נוטים לשכוח את העניין שמגיעים עם רכב לחתונה. הרכב מלווה את הזוג לאורך כל היום ולכן גם הוא צריך להיות מעוצב בצורה חגיגית של חתונה. מעבר לכך שהוא הופך לחגיגי במהלך הנסיעה אתם תרגישו נסיעה קצת אחרת, ייתכן ואנשים ברחוב יגידו לכם מזל טוב או יצפרו לכם וזה מוסיף לכל החוויה של היום המיוחד שלכם.

קישוט של הרכב יכול להיות בכל מיני אופנים. תוכלו לבחור קישוטים פשוטים כמו סרטים, קישוט שמורכב גם עם סרט וגם עם פרחים כמו שמספקת חנות הפרחים פרחי חן. יש זוגות אשר בוחרים לכתוב משהו על גבי החלונות של הרכב או שאנשים קרובים כותבים להם. כך או כך דעו שתוכלו בעצמכם לעצב את הרכב או לבקש מחנות פרחים מקצועית אשר עוסקת בכך לעשות זאת בצורה מושלמת. במידה ותבחרו בחנות פרחים המתמחה בקישוט רכב לחתונה , חשוב לבדוק מה יש להם להציע, האם הם יודעים לעשות עיצובים מיוחדים כמו פפיונים, האם יש להם הרבה חומרים מיוחדים, פרחים אלגנטיים שיישתלבו עם צבעי הרכב ועוד. בעיקר חשוב לקבל מהם התחייבות שכל המוצרים והפרחים והדרך בה הם שמים אותם לא יפגעו ברכב עצמו.

צילום יח"צ

בסיכומו של דבר

חתונה זה יום מרגש וחשוב ולכן ההשקעה ביום הזה היא משמעותית. כדאי להתחיל מתכנון של תקציב אשר אתם מוכנים לשים, לאחר מכן מרשימה של משימות ובחירה של מקום כמשימה ראשונית. בהמשך חשבו על המקום בוא תרצו להינשא, דמיינו בראשכם איך תרצו שהמקום יהיה מעוצב, חשבו על עיצוב החופה, זר הכלה, ואיך אתם תשתלבו באירוע עצמו וכן, ברכב אשר איתו תגיעו לחתונה עצמה. העיצוב יכול להיעשות על ידי חנות פרחים אשר מתמחה במשלוחי פרחים, סידורי פרחים לאירועים, בהכנת זר כלה ושמתמחה בקישוט רכב לחתונה או שאתם תוכלו לעצב את הרכב אשר יסיע אותכם לחופה באופן עצמאי. הכי חשוב, שיהיה המון מזל טוב לזוג הטרי!

פרחי חן – הרי יותר מפרחים

בשבילנו, פרחים, משלוח פרחים , הכנת זר כלה, עיצוב חופה, קישוט הרכב לחתונה היא מלאכה שמחייבת תשומת לב, מקצועיות והרבה אהבה ואנחנו עושים זאת כבר למעלה מ- 50 שנה. כי לנו בפרחי חן הכי חשוב בעולם שתהיו מאושרים ביום הכי מיוחד שלכם.

רוצים לקבל יעוץ? יש לכם שאלות? אפשר ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-6762868, אנחנו בפרחי חן נשמח לדבר אתכם באופן פרטני לגבי הכנת קישוט רכב לחתונה, הכנת זר כלה ונשמח לסייע לכם באהבה ובמסירות כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »