קרדיט יח"צ

סינגל הבכורה של נאמן – צריך את הלבד

בסינגל הבכורה שלו "צריך את הלבד", נאמן מבטא את הצהרת העצמאות שלו באמצע חייו. השיר הוא כמו תפאורה למשבר האישי שהוא עובר דרך כמו כל אדם אחר, והוא מזכיר לנו נקודות מעניינות על עצמנו.

הסינגל צריך את הלבד משלב בתוכו כמה אפיונים חשובים של המוזיקה והאמנות של נאמן. הוא מתאר את המסע האישי של האמן, שעבר כמה ניסיונות וטעויות עד להגעתו לנקודה בחייו שבה הוא מבקש לשבור את הגבולות שהוא יצר לעצמו ולהתגבר על הכלוב האישי שניסה להגדיר אותו. הוא מבקש להשאיר את העבר מאחור ולצעוק בקול רם את התשוקה והצמא שלו לחיים חדשים וחוויות משמעותיות יותר..

בכדי לבטא את הסערה הפנימית שלו, נאמן כתב את מילות השיר ביחד עם אהובתו. הם שתפו כאן את חוויותיהם והציגו את המציאות הפנימית של נאמן. השיר הופק בשיתוף פעולה עם אנשים נוספים וידועים בתעשיית המוסיקה וביניהם – אבי סינגולדה, אשר פדי, טל פורר ומפיק-על מארה"ב, Kane Cooper, שעבד עם אמנים מהשורה הראשונה בעולם כגון, אריאנה גרנדה, ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט ועוד.      שם האלבום החדש ייקרא "משתגע לטובה", ומתכוון להציג לקהל גוונים נוספים מעולמו, שכוללים מוזיקה אלקטרונית ופולק, וגם ערכים חשובים נוספים.

כמו כן, השיר מתאר גם את הקשיים והמאבקים שהאמן חווה בדרך אל העצמאות והאומץ להתגבר על הפחד והכאב האישי שלו. כך ניתן לראות את המוזיקה של נאמן ככלי להתמודדות עם החיים והמציאות הישראלית הקשה שלנו, וככזה היא משמעותית ומרתקת יותר.

הסינגל מבטא גם את האהבה והכנות לחשוף את החומר הפנימי והסודי של האמן לקהל המאזינים שלו. זהו צעד משמעותי ואמיץ, שדורש להתמודד עם הפחד מהביקורת והפרטיות, אבל גם מאפשר לנו להתחבר עמוק יותר למוזיקה ולחוויות האמנותיות של האמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »