קרדיט לתמונות PIXABAY

מגה תיירות – טיולים מאורגנים באירופה ולכל העולם

מחפשים טיול ליעדים מיוחדים או חופשה בתנאים מפנקים? בין אם אתם מעוניינים בטיול משפחתי, טיול מאורגן או חבילת נופש, מגה תיירות היא הכתובת המושלמת עבורכם. לחברה ניסיון של מעל לעשרים וחמש שנה בטיולים מאורגנים ובחבילות נפש. בדקו את החבילות המשתלמות של מגה תיירות לאירופה או למזרח התיכון.

מגה תיירות מציעים טיולים מאורגנים וחופשות ביעדים קסומים ובמחירים משתלמים. הניסיון של חברת מגה תיירות בא לידי ביטוי בכל פרט ופרט בטיולים המאורגנים ובחבילות הנופש אותם היא מציעה. אם אתם מחפשים טיולים מאורגנים לאירופה או חופשה במזרח התיכון – הגעתם לכתובת הנכונה.

טיולים מאורגנים באירופה

מגה תיירות מציעה טיולים מאורגנים לחו"ל, המתמקדים ביעדים שונים באירופה. תוכלו למשל לבחור טיול מאורגן באוסטריה, גרמניה, הולנד, ספרד ועוד. מלבד טיולים מאורגנים רגילים, מתמחה חברת מגה תיירות בטיולים מאורגנים הייעודיים לקהל מסוים – החברה מציעה טיולים מאורגנים לחול המיועדים לקהל שומר מסורת, בו כל הארוחות המסופקות כשרות ובנוסף משובץ מדריך המתמצא במרכולים הכשרים ביעד; טיולי חמישיות, האורכים חמישה ימים ומיועדים לביקור ממוקד ומעמיק בעיר אחת, וכן טיולי נשים, המיועדים לנשים בלבד.

טיולי משפחות

התמחות נוספת של חברת מגה תיירות היא טיולים מאורגנים למשפחות. החברה מציעה טיולי משפחות לאירופה מסוגים שונים – תוכלו למצוא "טיולי חמישיות" ממוקדים, לביקור בעיר אחת; טיולי משפחות למשפחות שומרות מסורת, עם הקפדה על כשרות; וכן טיולי קונספט, בשילוב אתרי תיירות המתאימים כמובן לילדים ובני נוער צעירים כמו פארקי שעשועים. החברה אף מציעה חבילות מיוחדות לטיולים של בר או בת מצווה בליווי סבא וסבתא.

חבילות נופש

אם ביקור בכפרי נופש בהולנד או חופשה באבו דאבי גורם לכם לחשוב על חופשה משעממת או על רביצה, תחשבו שוב. חברת מגה תיירות מציעה, בנוסף לטיולים מאורגנים, חבילות נופש במחירים משתלמים במיוחד ובסטנדרט אירוח מפנק. תוכלו למצוא חבילות נופש לקפריסין , וחבילות נופש ליעדים באירופה כמו אוסטריה, קפריסין והולנד, וכן ליעד החם של השנתיים האחרונות במזרח התיכון – איחוד האמירויות. בחבילות הנופש תוכלו כמובן לנוח ולהתפנק אבל גם לעשות ספורט ימי ואתגרי, לטייל באזורים מרתקים ולחוות חוויות חדשות ומיוחדות שטרם הזדמנו לכם, כל זאת בלי לוותר על שינה מפנקת ואוכל טוב.

 

טיולים וחבילות נופש בחגים ומועדים

מלבד הטיולים המאורגנים וחבילות הנופש הרגילות, חברת מגה תיירות מציעה גם חבילות ייעודיות בחגים ובמועדים, כמו סוכות, שבועות ופסח. אם אינכם בטוחים כיצד לנצל חופשה של שבוע, הרי שאין דרך יעילה יותר או משתלמת יותר מאשר לבלות את ימי החופש היקרים בהכרה של מקום חדש ומרתק.

אם הגעתם עד לפה ואתם עדיין לא בטוחים בחבילה או בטיול המאורגן שמתאים לכם, מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם. נציג של חברת מגה תיירות טיולים וחופשות יחזור אליכם ויעזור לכם למצוא את החופשה המושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »