קרדיט תמונה FREEPIK

לקנות מותגים איכותיים בזול – בואו להכיר את חנויות העודפים

 

כאשר אנחנו קונים מוצרים שונים דוגמת מוצרי ביגוד והנעלה, מוצרים לילדים ותינוקות, מותגי אופנה וכיוצ"ב, נעדיף תמיד לקנות מוצרי איכות מוכרים אשר ידועים ברמת איכותם הגבוהה. הבעיה היא כי במקרים רבים המותגים המוכרים והנחשבים יהיו גם יקרים יחסית, ורבים מאיתנו איננו מעוניינים להוציא את הסכומים האלו רק על מנת לקנות את אותו מותג. למרבה השמחה, קיים פתרון פשוט ומשתלם ביותר למצב זה – חנויות עודפים.

 

מהן חנויות עודפים? מהם היתרונות המאפיינים אותן ואילו דוגמאות לחנויות שכאלו ניתן למצוא בארץ? כפי שנבין מיד, מדובר בחנויות שכדאי לכל מי שאוהב לקנות מותגים איכותיים, אך מעוניין גם לצמצם בהוצאה, להכיר מקרוב.

לקנות בזול מותגי איכות מקוריים – מהן חנויות עודפים?

חנויות עודפים (הידועות בארץ גם כ"חנויות אאוטלט") הן חנויות אשר מוכרות את עודפי הייצור של יצרנים מפורסמים מסוימים (יצרני מותגים מוכרים) מהעונות שעברו, ובמחירים זולים ומשתלמים במיוחד. כלומר, מותגים גדולים ומוכרים דוגמת נייקי, שילב, אדידס וכד', הנמכרים בעשרות אחוזי הנחה. הסיבה להנחה היא כי מדובר בדגמים של העונה שעברה ולא של העונה הנוכחית. חשוב להבין – אלו הם המותגים המקוריים וברמת האיכות הגבוהה ביותר, לא חיקויים ולא סוג ב'. מכיוון שאותה חברה מעוניינת לסיים את המלאי שייצרה בעונה שעברה, היא מוכנה להוריד את המחיר משמעותית. אנחנו – הצרכנים, הם המרוויחים והנהנים העיקריים מכך.

ניקח לדוגמה את חנות העודפים של "שילב"  –החנות הנחשבת למוצרים ואביזרים לתינוקות. בחנות העודפים של שילב תוכלו למצוא את המוצרים המקוריים והאיכותיים של החנות, במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים המקוריים של מוצרים אלו, המחירים בהם נמכרו בשנים הקודמות כאשר היו חדשים לחלוטין. כך, תוכלו לרכוש את הטוב והאיכותי ביותר עבור התינוק שלכם, אך לשלם על כך הרבה הרבה פחות…

אילו חנויות עודפים ניתן למצוא בארץ ואיפה?

בישראל ניתן למצוא לא מעט חנויות עודפים. כאמור לעיל, חנויות העודפים של מותג מוצרי ואביזרי התינוקות "שילב" מהווה דוגמה טובה לתחום בו המוצרים עלולים להיות לא זולים כלל, אך על ידי קנייה בחנות העודפים ניתן להוזיל את העלות הכוללת בעשרות אחוזים.

כמו כן, ניתן למצוא בארץ חנויות עודפים רבות של מותגים מחו"ל. למשל – נייקי, אדידס, אמריקן איגל וכיוצ"ב. באמת שהאפשרויות הן רבות ומגוונות, רק צריך להתעניין.

ניתן למצוא חנויות עודפים בישראל ברבים מהקניונים הגדולים והמובילים, בכל רחבי הארץ. כמו כן, ניתן למצוא בארץ מרכזי אאוטלט שלמים, המרכזים חנויות עודפים רבות אחת ליד השנייה. דוגמה מתבקשת לכך היא מרכז "בילו סנטר אאוטלט" שבקרית עקרון, וניתן למצוא מרכזים נוספים כאלו בחיפוש מהיר ופשוט.

 

חנויות עודפים מאפשרות לנו בעצם ליהנות מהטוב שבשני העולמות – גם לקנות ולהשתמש במותגי איכות נחשבים ומצוינים, וגם לעשות זאת בהוצאה מינימאלית ובהנחה משמעותית בהשוואה למחירם המקורי. מה עוד אפשר לבקש?…

לפרטים אודות מרכזי הקניות והחנויות ברחבי הארץ הכנסו אתר קניוני מיי עופר https://myofer.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »