בלה רוסלקוב ושרון אוזן בהשקת הספר שיחות לא מדוברות. קרדיט יח"צ

"השיחות הלא מדוברות" ספר על האומץ לבחור ולהעז ללכת עם בחירות הלב.

השיחות הלא מדוברות מביא לקורא זה סיפורה של בלה רוסלקוב בת ה-87 המתגוררת בהוסטל במזכרת בתיה. הספר מגולל את מסע חייה של בלה ומתמקד במערכות יחסים בתוך המשפחה, משפחה המאופיינת בשתיקות רועמות, ללא שיח ריגשי ועל כמיהות הלב.

בלה ילידת אוקראינה גדלה בצילה של מלחמת העולם השנייה, בספר עוקב אחר קורותיה  בתקופת השואה וממשיך בעלייתה לישראל ובהשתלבותה בה.

זהו סיפור על בחירות מכריעות, אמיצות ומשנות חיים. הבחירה בין משפחה ואהבה, הפחדים ובחירות שלנו והמחיר שלהן.

"אני חצופה?!" צרחתי, בבת אחת ניצתה בי האש, "אף אחד לא יגיד לי מה לעשות, אף אחד, את שומעת? את שלחת אותי מהבית בגיל שבע-עשרה, נטשת אותי, שלחת אותי לכפר האיום ההוא לגווע ברעב ולקפוא מקור, לבד! אין לך זכות להגיד לי מה לעשות… מי את בכלל שתגידי לי מה לעשות?"

"מי אני?" פניה של אמא בערו, "אני אמא שלך. בלעדיי לא היית שורדת רגע אחד בגיהינום הזה. אני עבדתי כמו חמור בכל מה שרק אפשר כדי שיהיה לך לחם למלא את הבטן, אז שלא תעזי להגיד לי 'מי את', שומעת?! " (מתוך 'השיחות הלא מדוברות')

השיחות הלא-מדוברות הוא ספר ביכוריה של שרון אוזן, העוסקת באימון להתפתחות אישית, תהליכי ליווי מעשי לנשים ומנחה סדנאות כתיבה.

הספר נכתב מתוך הכרות רבת שנים בין הסופרת לבין גיבורת הסיפור-

"אני מכירה את בלה כבר עשר שנים , הקשר בינינו נוצר  כשהתנדבתי להביא עוגות לימי הולדת להוסטל בו היא נמצאת במזכרת בתיה, בלה הייתה אחראית מטעם הועד לחלק אותן, כך נפגשנו והלבבות שלנו התחברו.

לאורך השנים הבנתי שבלה מעולם לא סיפרה את הסיפור שלה ורצון הלב העמוק שלה היה שאנשים ידעו את סיפורה המרתק והמרגש בעודה בחייה"

הספר יצא לאור דרך הוצאת הספרים "בין המילים' ומופץ כיום באופן עצמאי, ניתן להזמינו דרך הסופרת -לרכישה לחצו כאן.

ספר דיגיטלי קיים באתר 'בעברית'.

מוזמנים להצטרף למסע!

עטיפת הספר "שיחות לא מדוברות"                             קרדיט יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »