קרדיט תמונה FREEPIK

הלילה יוצאים לבלות: כך תתלבשי בסטייל נוח לערב של בילוי

סוף הקיץ  מתקרב ואתו הרצון לבילויי קיץ אחרונים, הופעות חיות, מסיבות חוף ושאר אטרקציות ליליות תחת כיפת השמיים, בטרם יגיע הסתיו הקריר ולאחר החורף הביתי. זו גם הזדמנות מצוינת כמעט אחרונה להפגין לעולם את המלתחה הקיצית המחמיאה, צבע העור השוקולדי שנולד כתוצאה משהיה ממושכת בחוף והאפשרות לחשוף את הרגליים החלקות לאחר טיפולי הלייזר עם שמלה מחמיאה או מכנסונים הדוקים שאורזים היטב את הישבן. אז רגע לפני שנוציא שוב את הלוקים החורפיים הארוכים מקצה האחרון, הנה כמה המלצות חמות עבור לוק אאוטפיט קיצי, נוח ומלא בסטייל לערבי הקיץ האחרונים בהחלט:

  • לבוש – זה עדיין לא הזמן לג'ינס ארוך וצמוד שלא יתמודד היטב עם הלחות בשלהי אוגוסט, ובהחלט ניתן לנצל את ההזדמנות לשמלות קיץ קלילות, שמלות מקסי או מיני במראה ססגוני וצעיר עם הדפסי פרחים וגזרת וי משחררת. לאלו שאינן ממש חובבות שמלות אפשר להמליץ על מכנסיים קצרים בגזרה מחמיאה, רצוי מבדים קלים ואווריריים, ומעל חולצת עטלף רחבה שמאפשרת לגוף לנשום ומדגישה את היתרונות הנשיים הטבעיים.
  • נעליים – ההבדל בין לוק קליל ולא מחייב להופעת ערב מושקעת עשוי להיות טמון בנעליים. בין אם מדובר במכנסיים שעשויים להתאים גם לבילוי בחוף הים או לשמלה קלילה ויום יומית, סנדלי עקב שחורים וארוכים יהפכו את הללו להופעת ערב אלגנטית במיוחד. למי שאינן חובבות שוטטות על עקבים מומלץ לבחור בסנדל פתוח בעל הגבהה אחידה ושטוחה ולא להתפשר על נעל אצבע ממותגת שתשדר מראה בלתי מחייב, אך לא תשיג את ההשפעה הרצויה על הלוק הכללי.
  • שיער – אופנת השיער בקיץ הנוכחי הביאה לנו מגוון של תסרוקות אמיצות עם שימוש בצבעים נועזים למראה צעיר ומודגש. התספורות הקצרות שבעבר נדחקו לשוליים תפסו יותר ויותר מקום, התלתלים הפתוחים העשירים בנפח הפכו למקור לגאווה ולא למלחמה ודווקא החלקות השיער נדחקו לשוליים כשעל חשבונן בלט המראה הטבעי. צבעי השיער החמים נתנו מקום לצבעים מעושנים וחמים, תספורת מדורגת ומתוחכמת עם שיער עד קו הכתפיים בלטה בקרב חלקות השיער ושילוב של נגיעות צבע בסגנון אומברה פתחו פתח לסגנונות חדשים. האמירה אותה ניתן לשמוע יותר ויותר היא: שיער גדל, צבע ניתן לחדש ולשנות ולמעשה ההתייחסות לכל תספורת ולוק כאל זמניים הובילה טרנד חדש ואמיץ. אז קחי את מה שיש, תרימי, תצבעי, תשלבי ואל תפחדי. הלוק של היום הוא לא בהכרח הלוק של מחר.
  • איפור – איפור בקיץ הוא תמיד אתגר כאשר תנאי הלחות הקשים עשויים לגרום לאיפור לא איכותי להימרח על הפנים ואיפור איכותי "כבד" עשוי להביא לתחושה של מסיכה מחניקה ומעיקה. הפתרון? איפור קליל, עם כמה שפחות שכבות בדגש על איפור שפתיים ועיניים, הדגשה של הלחיים באמצעות סומק קל בלבד וככל הניתן הימנעות משכבות של מייק אפ.
  • תכשיטים – תכשיטי הקיץ משלבים לרוב בין מראה הסילבר העדין לאבני החן ולאבנים בעלות אמירה ומשמעות. ניתן לרכוש כיום תכשיטים ייחודיים בייצור אישי אצל אומניות רשת, ולהעניק דגש וייחודיות לכל לוק באמצעות שרשרת עדינה על הצוואר או צמיד רגל מעודן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »