קרדיט תמונה FREEPIK

הגיע זמן הדיוטי: הבשמים שכדאי לך לבדוק בדרך לחו"ל

החופש הגדול כבר כאן, ומרבית הישראלים כבר אורזים את המזוודות בדרך לחופשת הקיץ המיוחלת בחו"ל. בזמן שמהדורות החדשות מדווחות כמעט מדי יום על תורי ענק בנתב"ג והכתבים ממליצים על הגעה לשדה התעופה עם מזוודת טרולי בלבד, ביצוע צ'ק אין מוקדם אונליין ובעיקר להקדים את שעת ההגעה לשדה מה שלפחות יכול להותירי ותר זמן לביקור בדיוטי פרי.

מתחם הדיוטי-פרי נוהג לספק אווירה של חו"ל עוד בטרם ההתמקמות במטוס, בעיקר באמצעות שפע המוצרים והמותגים היוקרתיים במקום המוצעים לרוב במחירים נוחים יותר כתוצאה מהפטור על ממס הרכישה המקומי. הדיוטי פרי נחשב חביב במיוחד על ידי מרבית הישראלים לאורך השנים בעיקר בזכות מספר מחלקות בראשם מחלקת הבישום והטיפוח המאפשרת רכישה של מותגי בישום וטיפוח בינלאומיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. אז רגע לפני שתעלו על המונית או הרכבת לנתב"ג, ריכזנו עבורכם מספר מותגי בשמים מומלצים ששווה להכיר ולבדוק את זמינותם בביקור הקרוב שלכם בדיוטי:

* ג'ולייט האז אה גאן – למותג הבושם Juliette has a gun גרסה קלאסית וגרסת SUPERDOSE המהווה את גרסת הפרימיום. בבחינה של שתי הגרסאות גילינו ניחוח עדין במיוחד, כזה שלא נותר עומד במעלית ומתפוגג לאטו לאורך היום, מה שהפך אותו למועדף בקרב נשים המחפשות ריח עדין המשתלב בקלות עם ריח הגוף הטבעי. מוצר בישום בולט נוסף של המותג נקרא Vanilla Vibes בושם דומיננטי יותר בעל שילוב ייחודי של ניחוח וניל וניחוח ים המלח. יש האומרים שמדובר בניחוח ישראלי ובכל מקרה מדובר בבושם הנחשב מבוקש ופופולרי מאוד.

* אל חרמיןבושם Al Haramain מספק על מגוון דגמיו ניחוחות אלגנטיים ועדינים במיוחד, לגבר ולאישה, ובמבחני ריח נמצאו פופולריים מאוד. המותג מספק לצד בשמי יוקרה לנשים ולגברים, גם מותגי יוניסקס מובילים ומבוקשים במחירים הוגנים ונוחים יחסית. ניתן למצוא בדיוטי פרי ממגוון מוצרי המותג ולהתוודע לניחוחות מיוחדים ויוצאי דופן.

* נרסיסו רודריגז – המותג Narciso Rodriguez מציג בושם אלגנטי במיוחד לנשים עם ניחוח מתקתק ומושך הנשאר על הגוף לאורך שעות ארוכות, תוך שימור והתמזגות טבעית עם ריח הגוף הטבעי. מדובר בבושם פופולרי מאוד בקרב נשים שחצו את גיל הארבעים, אולם גם לא מעט צעירות מרחרחות אותו בעניין. על פי חוות דעת שונות מצאנו כי הוא אינו בא לידי ביטוי באופן זהה על כל אישה ומציג ניחוח חד ודומיננטי.

* גיגי – סדרת הבשמים מבית GIGI נחשבים לבולטים ואהובים במיוחד בקולקציה הגברית ומעניקים ניחוח ישראלי גברי אך לא דומיננטי כי אם עדין. מדובר בניחוח מלווה המשתלב נהדר על גוף נקי, במקומות סגורים, כבושם ערב נעים במיוחד. בושם GIGI פופולארי בשנים האחרונות כמתנה מנשים לגברים וגם בדיוטי פרי הוא מספק פתרון אידיאלי למתנה לגבר אהוב בטרם היציאה לטיול משותף.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »