קרדיט לתמונות PIXABAY

ד"ר שגית משולם – מומחית לניתוחי חזה ואסתטיקה וגינלית

ד"ר שגית משולם היא מומחית בכירורגיה פלסטית, בעלת התמחות ייחודית בניתוחי חזה. ד"ר משולם ניהלה את תחום שחזורי השד בבית החולים בילינסון, ורכשה ניסיון רב ומעמיק בניתוחים פלסטיים, אסתטיים וקוסמטיים. כיום מנהלת ד"ר משולם קליניקה לניתוחים אסתטיים וקוסמטיים בהרצליה פיתוח.

פנייה לניתוח הגדלת חזה, הרמת חזה או הקטנת חזה, היא תמיד סיטואציה רגישה ולא פשוטה. במידה ופנית לייעוץ בתחום, יתכן וחשת כי מרבית הרופאים המומחים הם גברים, מה שעבור חלק מהנשים מכביד על הסיטואציה. כאישה וכמנתחת, מציעה ד"ר שגית משולם שירות רגיש ומקצועי בקליניקה אותה היא מנהלת, ומזמינה אותך להתייעצות מקדימה, בה תוכלי לקבל את כל הפרטים על הניתוח המתאים לך. למרות המומחיות הייחודית של ד"ר משולם בתחום ניתוחי החזה, כפלסטיקאית מומחית היא מציעה גם קשת נרחבת של ניתוחים פלסטיים אחרים.

ניתוחי חזה

השדיים הם אחד האיברים המרכזיים בדימוי העצמי והמיני של האישה, ועבור נשים רבות הוא מוקד בבניית ביטחונן העצמי והגופני. על כן אין זה מפתיע כי נשים רבות פונות לביצוע ניתוחים בתחום. ניתוח הגדלת חזה, למשל, נחשב כאחד הניתוחים הפופולריים ביותר, אך קיימים סוגים רבים נוספים של ניתוחי חזה, שהינם פחות מוכרים – למשל ניתוח לטיפול בפטמה שקועה. ד"ר שגית משולם, כמי שרכשה ניסיון רב בניתוחי חזה בעת ניהול מרפאת שחזורי שד, מודעת הן לאתגרים המקצועיים והן למורכבות הרגשית הטמונה בניתוחי חזה, ועל תוכלי להיות בטוחה שתקבלי את השירות הטוב ביותר. באתר תוכלי להתרשם גם מתמונות של הגדלת חזה לפני אחרי, וכן ממכתביהן של לקוחות מרוצות.

אסתטיקה וגינלית

אם תחום ניתוחי החזה הינו תחום רגיש, הרי שהתחום של אסתטיקה וגינלית או אסתטיקה גינקולוגית הינו תחום רגיש עוד יותר. פנייה לניתוח הצרת נרתיק או הקטנת השפתיים הפנימיות עשויים להיות סיטואציה רגישה הדורשת מהאישה אומץ רב, לאחר שחוותה חוויות שליליות רבות מול עצמה או מול בני זוג. כמובן, בסיטואציה זו חשוב שתעמדי מול מטפל או מטפלת רגישים ומקצועיים. בקליניקה של ד"ר שגית משולם תוכלי להיות בטוחה כי תקבלי את הטיפול הרגיש והמקצועי ביותר.

טיפולי פנים

טיפולי הפנים בקליניקה לכירורגיה פלסטית ואסתטית יהיו משני סוגים. סוג אחד של טיפולים הינו ניתוחים, פעולות של התערבות כירורגית כגון מתיחת פנים, הרמת עפעפיים או הרמת גבות, ואילו סוג שני יהיה טיפולים אסתטיים רכים יותר, הנעשים בטכניקות של הזרקות ומילויים – כך למשל נעשים מילויי פנים או קמטים.

 

עיצוב הגוף

בנוסף ליתר הניתוחים, בקליניקה נערכים גם ניתוחים לעיצוב חלקים שונים בגוף – כמו שאיבת שומן, מתיחת בטן ועיצוב זרועות וירכיים.

כל הטיפולים בקליניקה של ד"ר שגית משולם מתקיימים תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך שימוש בציוד מתקדם וטכנולוגיה עדכנית, כך שאת יכולה להיות בטוחה שתקבלי את הטיפול המקצועי והאפקטיבי ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »