קרדיט לתמונות PIXABAY

ד"ר יעקב גולדיץ' – רופא עיניים בכיר לניתוחי קטרקט והסרת משקפיים

העיניים הם החלון שלנו לעולם, וכדאי שנטפל בהן כראוי. על כל ניתוח או הליך רפואי רצוי להתייעץ ולבצע אצל רופא מומחה, שייתן לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר. במרפאה של ד"ר יעקב גולדיץ' תוכלו למצוא את כל השירותים הרפואיים הקשורים לעיניים, ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

מהו קטרקט ומה עושים בנידון?

קטרקט = מפל ביוונית. אבל מעבר לדימוי היפה של מפל שנופל לנו על העיניים, מדובר בסיטואציה לא נעימה ולא ידידותית במיוחד. הקטרקט פוגע בעדשת העין, שלרוב הנה שקופה, והופך אותה אט אט לעכורה- ובכך משפיע ומדרדר את הראייה שלנו. קטרקט מתקדם עלול גם לגרום לעיוורון.

קטרקט בעין מאבחן אך ורק רופא עיניים מוסמך! לאחר האבחון, אין הרבה אופציות לטיפול מלבד ניתוח. קטרקט אי אפשר למנוע או לרסן באמצעות טיפול תרופתי. אבל הטכנולוגיות של היום מאפשרות ניתוח קטרקט בעין בשלל דרכים מהירות, בטוחות, ולא פולשניות, המאפשרות לפציינט לחזור במהרה לאורח חיים תקין. ניתוח קטרקט בלייזר, למשל, נמשך לרוב כמחצית השעה, נעשה בהרדמה מקומית, והינו בטוח ויעיל במיוחד. תשעים ושבעה אחוז ממקרי הקטרקט המטופלים בניתוח לייזר נפתרים בהצלחה!

ומה לגבי הסרת משקפיים?

רבים מהאנשים הנעזרים במשקפי ראייה היו מעדיפים לחיות בלעדיהם. בכל זאת, מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, בטח כשהמשקפיים נשברות, מתעקמות או נעלמות. חלק מתפשרים על עדשות ראייה, אבל גם זו התעסקות שדורשת מאיתנו זמן וכסף, לפעמים גם על חשבון הנוחות. למזלנו, ניתוח להסרת משקפיים הפך עם השנים לפתרון קל, זמין, יעיל ובטוח לבעיית המשקף!

הסרת משקפיים בלייזר, בקלי קלות

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך רפואי המתאים כמעט לכל סוגי לקויות הראייה, בכל דרגה של לקות. זהו ניתוח המתאים לרבים מהאוכלוסייה, ובדיקת התאמה קצרה תוכל להבהיר לכם אם הניתוח הוא בשבילכם. הבדיקה עצמה היא פשוטה, ונעשית לרוב במרפאה בה יתבצע הניתוח העתידי, על ידי המומחים. אם אינכם סובלים מעיניים יבשות באופן כרוני, אין לכם צלקת על הקרנית, אינכם סובלים מסכרת לא מאוזנת, ואינכם צורכים סטרואידים דרך קבע – כנראה שתמצאו מתאימים להליך, ותוכלו לצאת לדרך!

 

לפני ואחרי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

כמו הרבה הליכים רפואיים, גם לניתוח להסרת משקפיים חשוב להיוועץ עם רופא עיניים מומחה ובנוסף יש להתכונן מעט לפני. להסיר את עדשות המגע יום לפני. לוותר על איפור. מומלץ להגיע עם מלווה. לאחר הניתוח ייתכנו כמה ימים עם תחושה של חוסר נוחות ומעט דמע, אין מה להילחץ – זה בסדר גמור וזה עובר. קומפרסים קרים מומלצים להקלה על הכאב אם ישנו. וכמובן – יש להקשיב ולעקוב אחר כל ההוראות שנתן הרופא המטפל.
אם בחרתם לעבור ניתוח קרטקט, ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, או כל טיפול רפואי בתחום העיניים – קבעו לכם תור במרפאה של ד"ר יעקב גולדיץ', לראש שקט וטיפול מסור מהמעלה הראשונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »