קרם הגנה טבעי לפנים, מאת קטרינה ידלין. צילום: אורי קראוס

קרם ההגנה הטבעי של קטרינה ידלין

כל אישה שחצתה את סף השלושים בישראל יודעת שהשמש היא הגורם מספר אחד לפגעי עור והזדקנות מוקדמת של עור הפנים. את רוב הנזקים ניתן למנוע על ידי מריחה של קרם הגנה.

הקיץ הגיע ועמו הצורך להגן על הפנים. אני באופן אישי אוהבת להתמרח בקרמים שיש בהם כמה שפחות כימיקלים סינתטיים. על כן פניתי לקטרינה ידלין, קוסמטיקאית טבעית מגבעת שמואל שתמליץ לי על קרם קל שיגן עליי בזמן שהשמש קופחת.

קרם ההגנה המינרלי שקטרינה מייצרת אינו מכיל חומרים מזיקים לשיטתה. זה אומר שהקרם מבוסס על מסננים מינרלים ולא כימיים. כלומר כאלו שמגנים על העור אבל לא נספגים בו.

לא כל מקדם הגנה שכתוב עליו מינרלי הוא חף ממזיקים, יש מוצרים בשוק שיש בהם מסננים מינרלים ובנוסף גם חומרים כימיים.

לכן צריך לבדוק אם הקרם הגנה שאת רוכשת הוא טבעי. במידה וכך המסננים האלו יופיעו ברשימת המרכיבים:

Zinc oxid: או Titanium oxide ולא משהו נוסף.

קרם הגנה טבעי לפנים, מאת קטרינה ידלין. צילום: רוני כהן

במקדמי הגנה שמכילים חומרים כימיים, רק לאחר 20 דקות המוצר יתחיל להשפיע. לעומת מקדם ההגנה המינרלי מתחיל להגן מהשמש מרגע המריחה.

אז לכבוד היום הראשון של הקיץ לקחתי מקטרינה בקבוק של מסנן קרינה טבעי ומה שכיף בו זה שיש לו ריח טוב ומתוק שאםשר למצוא רק בפרחים, הוא סמיך בשביל להימרח בקלילות אבל לא כבד. בנוסף, הוא נספג בעור ולא משאיר כתמים, ומתאים לכל המשפחה. בנוסף הקרם מספק לחות לעור בזמן השימוש.

מחיר: 109 שקלים

למרוח אחרי שטיפת הפנים בבוקר, ולפני האיפור.

לרכישה באתר של קטרינה אונליין

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »