אבי צדקה, מומחה לינקדאין, התארח בתכנית "הקול טוב" ושיתף את המאזינים בעצות חשובות למציאת יותר לקוחות והגדלת מחזור המכירות על ידי הלינקדאין.
מדובר ברשת חברתית שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין 630 מיליון משתמשים באתר.
"היתרון הגדול של הרשת הזו הוא שאפשר להיכנס לכל דף חברה ולראות מי בעלי התפקידים ואיך אפשר ליצור איתם קשר", הסביר צדקה.
הרשת מאפשרת למשתמשיה ליצור פרופיל אישי בו הם יכולים להציג את ניסיונם המקצועי וליצור קשרים עם משתמשים אחרים על מנת לקדם קשרים מקצועיים או עסקיים, לגייס עובדים ולמצוא אפשרויות העסקה או שותפויות עסקיות. בפרופיל המשתמש ניתן להציג ידע, ניסיון, כישורים ויכולות מקצועיים על ידי סיכומים תמציתיים של המשרות בהן מועסק והועסק המשתמש, תיאור התמחויות מקצועיות, רקע לימודי והישגים בלימודים, והצגת המלצות מעסיק.
"אין חברים כמו בפייסבוק, אלא חיבורים", אומר צדקה. "אנשים רוצים למכור לאנשים. כל הגישה היא אחרת לגמרי. לא משתפים שם פוסטים שהייתי בים או יצאתי עם חברים. זה מיועד אך ורק למטרות עסקיות".
צפו בראיון המלא:
תגובה אחת
המלך של הלינקדאין, כיף שהוא הגיע