הפרסומת שמרגיזה את הקרניבורים

בגמר ההישרדות אתמול שודרה פרסומת שמעודדת אי אכילת בשר.

המוטו פשוט: ליצור הקשר בין בשר שקונים בסופר לחיה התמימה שמלטפים. כמה פשוט, ככה יעיל. אז מי אמר שצריך כל הזמן להפחיד ולהשתמש בתמונות זוועה של עגלים שחוטים? על זה נאמר מים שקטים חודרים עמוק.

ואפרופו חודר עמוק, אם דמות הקצב בפרסומת מוכרת לכם אבל אתם לא זוכרים מהיכן אז אנחנו פה בשביל להזכיר לכם שזה מיודענו רפי תמים, הבעלים של תיאטרון יורוב שמככב בלא מעט פרסומות. בין היתר כיכב בפרסומת לעמינח, שופרסל וכרטיס אשראי טורקי.

בראיון שנתן תמים ל"יוצאים קבוע" בגל הראשון של הקורונה הוא מחה על יחס המדינה לתרבות ואיים לעזוב את הארץ. זה עדיין לא קרה, וטוב שכך, אבל אין ספק שהמלים הזועמות שאמר לפני חצי שנה הפכו לקונצנזוס בבחינת נביא הזעם שהקדים את החורבן.

2 Responses

  1. מקסים ונכון ! בעלי החיים לא נועדו לנו כדי שנאכל אותם. יש להם זכות קיום משל עצמם וחא כדי לספק את תאוותינו ! מי שאוהב בעלי חיים – לא אוכל אותם !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים

קרא עוד »