לירז צ'רכי לביופור. צילום: אמיר יהל

מכורים לאלכוג'ל? אנחנו אוהבים אתכם

בימים אלו אנו נדרשים לחטא ידיים מספר פעמים ביום, איך עושים את זה נכון מבלי לגרום נזק לעור הידיים? 

לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור: "כדי לשמור על הבריאות בתקופת הקורונה אנו נדרשים לשטוף ידיים ולחטא בג'ל אלכוהולי מספר פעמים ביום. פעולות אלו גורמות מטבע הדברים לפגיעה בעור הידיים. המחסום העורי (השכבה החיצונית ביותר עור) נפגע ועלול להיגרם יובש חמור, גרד, אדמומיות, קמטוטים ומראה לא אסתטי. יתרה מכך – גובר הסיכון לחדירת חיידקים וזיהומים".

 

ביוג'ל ג'ל אלכוהולי של חברת ביופור. צילום: ישראל כהן

 

לכן מומלץ לשמור על כמה כללים לחיטוי נכון:

ניקוי. ניקוי הוא הפעולה הראשונה לפני כל דבר אחר. רצוי לא לשטוף ידיים עם סבון מוצק כי הוא עלול לייבש את העור אלא  להשתמש באל סבון נוזלי שמכיל חומצות הידרוקסיות, מסיר את השומן והלכלוך והופך את הניקוי לעמוק יותר.

חיטוי. השתמשו בג'ל אלכוהולי שמכיל אלוורה, דוגמת ביוג'ל מבית ביופור שהושק בימים אלו. הוא מגן על העור ומטפח אותו ועם זאת גם מחטא באופן אופטימלי. הג'ל נספג בקלות ולא מותיר תחושת דביקות או גירוי של העור.

לחות. פעולת חיטוי העור עלולה לגרום ליובש או גרד ולכן עלינו להחזיר את הלחות לעור. השתמשו בכל קרם לחות שברשותכם או בקרם ידיים על מנת להעניק לעור לחות, רכות ואחידות.

את הג'ל ניתן לרכוש באתר

מחיר: ל-250 מ"ל, 45 שקלים, ול-100 מ"ל, 20 שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

כל מה שצריך לפיקניק מפנק

לצאת לפיקניק לא מחייב סיבה מיוחדת, זה יכול להיות לשם ציון אירוע מסוים אך יכול להיות גם רק כדי לצאת ולהתאוורר, לנשום עמוק אוויר צח

קרא עוד »