דרמה בעולם הבלוגרים. לאחר שלוש עשרה שנה של פעילות "קפה דה מרקר" הפלטפורמה שאירחה מאות בלוגרים, נסגר. מי שהפעיל שם חשבון פעיל קיבל הודעה מהנהלת האתר לפיה הוא צריך לגבות את התכנים שלו ולהוריד אותו מאחר והאתר יירד מהאוויר בחודשים הקרובים.
TheMarker Cafe המיזם הנחשק שהושק בקבוצת "הארץ" בשנת 2007, הפך תוך זמן קצר לפלטפורמה חברתית ומקצועית רבת משתמשים ופופולארית.
הפורטל נהנה מרייטינג גבוה ועל פי הערכה ממאות אלפי כניסות בחודש כאשר היה בשיאו. אך האם הוא הפסיד במלחמה לרשתות החברתיות שתפסו תאוצה במהלך העשור האחרון ונשאר מאחור?
משה, שהפעיל בלוג בנושא צרכנות ולייפסטייל: "עצוב מאוד שהגענו ליום הזה שבו החשיפה התקשורתית של האנשים מצטמצמת לחוויית משתמש של פייסבוק. מי שחושב שפייסבוק זה תחליף ראוי 'לקפה דה מרקר' טועה".
ליאת, בלוגרית שפתחה חשבון בדה מרקר עוד מתחילתו, אומרת כי "פייסבוק כבר התברר כזירה שקיימת בה צנזורה. לגבי החשיפה: ברצותו ירחיב ברצותו יצמצם, מה שלא היה בקפה דה מרקר. הפלטפורמה שקיבלתי שם הייתה כמו מיני סייט פרטי בו יכולתי לפרסם כל דבר, זה היה נהדר והרבה אנשים השתמשו בזה. עצוב לגלות שכל התכנים ייעלמו".