קרדיט תמונה FREEPIK

קידום אתרים לקראת שנת 2023 – המדריך המלא

ניתן לומר בצורה חד משמעית כי תעשיית קידום האתרים היא ללא צל של ספק אחת מדרכי השיווק המובילות בתעשיית השיווק הדיגיטלי אם לא המובילה ביותר. מחקרים רבים בנושא מעלים כי יש מספר פרמטרים מרכזיים אשר משפיעים באופן ישיר על התוצאות המוצגות במנוע החיפוש של גוגל אם לא אלפים כאלה. לאור העובדה שעבודת הקידום מומלצת להיעשות על ידי חברה אמינה ומקצועית בענף כדוגמת חברת מסה מדיה בהנהלת דניאל מסטר (https://www.masamedia.co.il/), אשר תדאג לשים דגש על כלל הפרמטרים החשובים ביותר כיום וכן, הפרמטרים הצפויים להיות הדומיננטיים ביותר בענף לשנה הקרובה.

הפרמטרים שצפויים להפוך לדומיננטיים ביותר בשנת 2023

קידום אתרים הוא למעשה תהליך אשר מתבצע לרוחב ופועל על גבי עשרות פרמטרים חשובים הקשורים באופן ישיר לקידום האתר. יחד עם האמור, ישנם מספר פרמטרים שעשויים להפוך לחשובים יותר במהלך השנה הקרובה וכן, עליכם לוודא כי הם אכן נמצאים ברשימת התוכניות של קידום האתר שלכם:
• תוכן באתר – מיותר לציין כי לתוכן משקל רב בכל הסובב סביב קידום האתר האינטרנטי שלכם ולא תהליך הקידום בכלל. ניכר כי אתם מעוניינים לעדכן את האתר בתוכן רלוונטי ומיוחד, כזה שיעניק ערך מוסף עבור הגולשים שלכם וישמור על האתר שלכם מעודכן תמיד. על כן, חשוב לציין כי על התוכן באתר שלכם להיות רלוונטי בתאם לכתוב בכותרת, זאת בעוד כי הביטוי הראשי אותו אתם מעוניינים לקדם צריך להופיע בכותרת הראשית ובאחת מכותרות המשנה.
• בניית מערך קישורים – מערך קישורים היה ויהיה תמיד חלקי משמעותי בתעשיית הקידום וכן, הדבר נכון גם לשנת 2023. מערך הקישורים מתחלק למעשה לקישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. זאת בעוד כי תפקידם של הקישורים הפנימיים הינו לקשר בין עמוד אחד לאחר בתוך האתר שלכם ואילו הקישורים החיצוניים יוצאים מאתרים חיצוניים ומובילים ישירות אל תוך האתר שלכם. מדובר למעשה על הקישורים אשר נחשבים בתור המלצות בעיני האלגוריתם של מנוע החיפוש. חשוב לציין כי לקישורים יכולה האפשרות להשפיע על קידום האתר שלכם לטובה או לרעה בהתאם לאיכות הקישורים וסמכות האתרים המקשרים.
• סינגלים חברתיים – לאור מגמת העלייה בממד החשיבות של רשתות חברתיות בחלוף השנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים שמנוע החיפוש של גוגל מחליט לבצע בהתאם. בין השינויים המשמעותיים ביותר ניתן לפגוש בהעלאת החשיבות בקרב סינגלים חברתיים בכל הסובב סביב קידום אורגני של האתר שלכם. במילים אחרות, מדובר על התנהלות הגולשים השונים ברחבי האתר שלכם, התכנים המשותפים היוצאים מהאתר שלכם אל הרשתות החברתיות, המעורבות בתכנים שלכם ועוד מגוון רחב של פרמטרים המשפיעים באופן ישיר על איכות הקידום של האתר האינטרנטי שלכם.
• חווית משתמש – ניתן לומר כי לקראת שנת 2023, ידוע כי מנוע החיפוש של גוגל יעניק עדיפות גבוהה הרבה יותר עבור כל אותם אתרים אינטרנטיים המציעים חווית משתמש איכותית ומיוחדת, כזו שתבוא לידי ביטוי במענה מלא ומקיף על כלל הצרכים האישיים של הגולשים השונים בצורה האופטימלית והייחודית ככל הניתן. אי לכך, מומלץ לוודא כי חברת קידום האתרים אליה פניתם אכן לוקחת בחשבון את נושא חווית המשתמש וכן, נוקטת באמצעים במטרה לשפר את חווית הגלישה באתר בקרב הגולשים השונים. נוסף על האמור, חשוב לזכור כי האלגוריתם של מנוע החיפוש מציע ניקוד גבוה יותר עבור כל אותם אתרים המחזיקים בזמני שהייה ארוכים מהממוצע וכמובן – ישנה חשיבות למהירות טעינת דפי האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים

קרא עוד »