קרדיט: אקסטרה דיגיטל

פרסום בגוגל וניהול קמפיינים לעסקים וחברות

ניהול קמפיינים בגוגל וניהול הפרסום בגוגל מתאפשר באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל הידועה בשם: גוגל אדוורדס. מערכת פרסום זו מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: פרסום ממוקד לקהלי המטרה הרלוונטיים לכם, חשיפה ממוקדת אך ורק לקהל גולשים המבצע פעולת חיפוש באמצעות מילות החיפוש הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם ושיטת תשלום המאפשרת לכם לשלם בפועל על הקמפיין רק כאשר קהלי היעד נחשפו בפועל לפרסום.

פרסום קמפיינים בגוגל – כיצד?

הפעלת קמפיין מודעות בגוגל היא פעולה המתאפשרת באמצעות שני סוגי מודעות, האחת טקסטואלית והשנייה ויזואלית, כאשר המודעה הטקסטואלית מופיע במנוע החיפוש ואילו המודעה הויזואלית מופיעה ברשת החיפוש, כלומר, באתרים שונים המשתפים פעולה עם מנוע החיפוש של גוגל ומערכת הפרסום המובנית. הופעת מודעות הפרסום במנוע החיפוש מתרחשת כאשר גולש מסוים מבצע שאילתת חיפוש בשורת ההקלדה של גוגל וזאת במידה והגדרתם את מילות החיפוש בהן הוא עושה שימוש כחלק ממילות החיפוש הרלוונטיות לגביכם. ההגדרה של מילות החיפוש היא אחת מהפעולות הניתנות ליישום באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל המספקת לכם מגוון רחב של כלים לצרכי ניהול קמפיינים בגוגל.

שימו לב- פרסום בגוגל באמצעות מערכות הפרסום גוגל אדוורדס, מתאפשר אומנם באופן עצמאי על ידי המפרסם עצמו, אך לכל מפרסם מומלץ לשכור את שירותיו של מומחה פרסום בגוגל לצורך כך, וזאת על מנת ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

  • הגדרה מדויקת של קהלי היעד הרלוונטיים לכם
  • מחקר מילות מפתח לצורך איתור מדויק של מילות המפתח הרלוונטיות לכם
  • שירותי עיצוב לכל סוגי המודעות הויזואליות המופיעות ברשת החיפוש של גוגל
  • שירותי קופירייטינג וכתיבה שיווקית לכל סוגי המודעות הטקסטואליות המופיעות במונע החיפוש של גוגל
  • שירותי ניהול תקציב לצורך הפעלת פרסום קמפיינים בגוגל
  • שירותי אופטימיזציה לאתר האינטרנט אליו מפנים את הגולשים

ושירותים נוספים המשדרגים כל קמפיין בגוגל.

כיצד בוחרים חברה המתמחה בפרסום קמפיינים בגוגל?

פרסום קמפיינים בגוגל כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת בהתאם לסביבת התחרות של התחום העסקי הרלוונטי לכם, כאשר ישנם לא מעט תחומים בהם תמחור הקמפיין הוא גבוה. כפועל יוצא מכך, מומלץ לכל מפרסם לשכור מלכתחילה את שירותיה של חברת קידום המתמחה במהלכי פרסום קמפיינים בגוגל, וזאת על מנת לחסוך כסף רב של למידת המערכת ותפעול נכון של הקמפיין.

בחירה בחברת קידום כזו או אחרת המתמחה במהלכי פרסום קמפיינים בגוגל, חשוב שתעשה בהתאם לניסיון המעשי והמקצועי העומד לרשותה ובהתאם להיקף השירותים המוצעים על ידה. כמו כן, מומלץ ליזום פניה ישירה ללקוחות החברה בהווה ובעבר על מנת לקבל מהם חוות דעת עניינית בכל הנוגע לשביעות רצונם משירותי החברה.

אם גם אתם רוצים להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, זה הזמן ליצור קשר כאן עם מומחי הקידום הממומן בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים

קרא עוד »