אוליב נהריה צילום יחצ
אוליב נהריה צילום יחצ

אוליב ורימונים במבצע של לינה, בקבוק יין והופעה במתנה

מלונות רשתות אוליב ורימונים בגליל המערבי יוצאים במבצע משולב של לינה, בקבוק יין והופעה במתנה.

14.2, וולנטיינ'ס דיי: כרטיס זוגי למופע הסטנד-אפ של גיורא זינגר בפאב הפרה בשבי ציון ובקבוק יין מתנה בהזמנת לינה במלונות הרשת המשתתפים במבצע. מחיר הלינה לערב זה – החל מ-718 שקל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

3.3 – מבצע מיוחד לקראת יום האישה: בהזמנת לינה במלונות הרשת לתאריך זה, מתנה בשווי 270 שקל – בקבוק יין מתנה וכרטיס זוגי לאירוע מיוחד בהיכל התרבות החדש והמפואר בעכו: הפנינג ענק לנשים בלבד החל מ-19:00 הכולל יריד אומנויות, קבלת פנים חגיגית וטעימה, מופע מלא של הזמרת יובל דיין והפתעות נוספות. מחיר הלינה לערב זה – החל מ-693 שקל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

אוליב נהריה צילום יחצ
אוליב נהריה צילום יחצ

בין המלונות המשתתפים במבצע: אוליב בוטיק נהריה, אוליב דולפין וילג' בשבי ציון ורימונים מדיסון נהריה. למידע נוסף – מוקד ההזמנות – 6333* ובאתרי הרשתות באינטרנט, כלל המבצעים בכפוף לתנאים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

כל מה שצריך לפיקניק מפנק

לצאת לפיקניק לא מחייב סיבה מיוחדת, זה יכול להיות לשם ציון אירוע מסוים אך יכול להיות גם רק כדי לצאת ולהתאוורר, לנשום עמוק אוויר צח

קרא עוד »