קרדיט לתמונות PIXABAY

פלורמר – מוצרי קוסמטיקה ואיפור מהמותג המוביל בעולם

מחפשת מוצרי איפור? מתנה עבור עצמך או לחברה? לרענן את הטואלט שלך? הכירי את פלורמר, רשת איפור וקוסמטיקה, המציעה שפע מוצרי איפור וקוסמטיקה איכותיים במחיר נגיש. לרשת פלורמר 9 סניפים בישראל, וכן חנות אינטרנטית נוחה לרכישה אונליין. בואי להתפנק!

מחפשת שפתונים כדי להתחדש? מייקאפ שקנית לפני חודש התברר כמוצר שבכלל לא מתאים לך? צריכה לחדש לק לציפורניים אבל נגמר לך הגוון שאת אוהבת? אם התשובה לאחת השאלות האלה נכונה, אבל אין לך חשק או יכולת להוציא המון כסף על רכישות של מותגים יקרים, את חייבת להכיר את פלורמר, רשת איפור וקוסמטיקה המציעה מוצרים מעולים במחירים שפויים.

החנויות

מחפשת חנות איפור? רשת פלורמר מציעה חווית קניות איכותית ונגישה של מוצרי איפור ושל מוצרי קוסמטיקה, באחד מתשעה סניפים ברחבי הארץ. מלבד המוצרים עצמם, הסניפים של חברת פלורמר מאפשרים ייעוץ מקצועי לגבי רכישת מוצרים, שכן כל המוכרות שלנו הן גם מאפרות במקצוען. אם אף אחד מהסניפים לא קרוב למקום מגורייך ואת בכל זאת מעוניינת לרכוש את המוצרים שלנו, ניתן כמובן לקנות גם איפור אונליין באתר הנגיש והנוח שלנו, המציע את כל קטלוג המוצרים של המותג במשלוח עד הבית, ואף קטלוג עודפים במחירים משתלמים עוד יותר. שימי לב – בקניית מוצרים בשווי של מעל 180 ש"ח, המשלוח הוא בחינם!

איפור

בחברת פלומר תוכלי למצוא מגוון רחב של מוצרי איפור ואת כל מה שתזדקקי לו כדי לבנות טואלט שלם שיאפשר לך ליצור את כל סגנונות האיפור שתרצי. בחנויות ובאתר שלנו תוכלי למצוא הכל: איפור פנים, שכולל קולקציה של מייק אפ, פודרה במספר צבעים ומרקמים, פריימרים, סמקים וכמובן אמצעי הדגשה כמו ברונזר וקונטור. תוכלי גם למצוא שפע של מוצרים לאיפור שפתיים או איפור עיניים, כמו שפתונים, צלליות ומסקרה. תוכלי אפילו למצוא מסקרה לגבות.

טיפוח וקוסמטיקה

כדי שהאיפור יראה טוב, חשוב להניח אותו על עור מטופח ונקי. לכן תוכלי למצוא אצלנו גם מוצרי קוסמטיקה וטיפוח כמו מסכות לפנים, קרמים לפנים וללילה וגם סבון פנים, לשמירה על שגרת ניקיון טובה ועקבית. חוץ מכל אלה, דאגנו לך גם לטיפוח הציפורניים, ובאתר שלנו תוכלי למצוא לק, מסירי לק וגם מוצרים לטיפוח הציפורניים כך שיהיו שלמות וחזקות.

 

מברשות ועזרים לאיפור

מוצרי איפור זה חשוב, אבל אנחנו זקוקות גם למברשות טובות כדי להניח את האיפור על הפנים בצורה נכונה ומדויקת, וגם מסיר איפור כדי לשמור על העור שלנו נקי ורענן. לא לדאוג, דאגנו לך גם לקולקציית מברשות מעולה וגם למסיר איפור מצוין במחיר מצחיק.

אז אם את מחפשת להתחדש או לפנק חברה, מוזמנת להמשיך לשוטט באתר או לבקר באחת החנויות של חברת פלורמר, וליהנות ממגוון של מוצרי איפור וקוסמטיקה איכותיים ממותג מוביל, ובמחירים מעולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »