קרדיט לתמונה: באדיבות: בי יוניק עיצוב הבית

פחי אשפה למטבח – איך בוחרים פח אשפה בצורה נכונה?

תהליך עבודה במטבח מייצר הרבה מאוד פסולת. בין אם זה בזמן שאנחנו מבשלים ארוחות גדולות ומשמעותיות ובין אם זה כשאנחנו מכינים דברים פשוטים. אפילו אם אנחנו מחליטים להכין לעצמנו סלט או לחתוך פירות לילדים, הרי הקליפות והגרעינים, ייצרו הרבה מאוד פסולת שאנחנו צריכים להניח בפח ולזרוק על מנת שלא יגיעו אל האזור חרקים ומזיקים שונים.

הדרך הנכונה להתמודד עם פסולת היא באמצעות פחי אשפה למטבח. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא פחי אשפה המשלבים גודל מתאים לתכולה, אופציות נוחות לפתיחה וסגירה, בידוד הרמטי וכן אנחנו יכולים ליהנות משורה של פחי אשפה מעוצבים ומרשימים, המוסיפים סטייל לעיצוב של המטבח.

לפני שנסביר איך רוכשים פח אשפה למטבח , חשוב להדגיש, פח אשפה הוא פריט ריהוט לכל דבר. בדומה לפריטי ריהוט אחרים, אזי שגם כאן אנחנו צריכים לחשוב במובנים של רכישה ארוכת טווח מצד אחד, ומצד שני, נרצה מעת לעת להתחדש בפח חדש. תקופה טובה לכך, היא תקופת החגים. כשמגיעים אלינו אורחים הביתה לארוחת חג, זה זמן טוב להתחדש בפריטים חדשים למטבח, בין היתר גם פחי אשפה חדשים.

איך רוכשים פח אשפה למטבח?

ישנם מספר פרמטרים לפיהם אנחנו צריכים לרכוש פחי אשפה למטבח.

תכולת הפח – פחי אשפה נמדדים על פי ליטרים. אפשר למצוא פחים של 30,50,80 ליטר ואף יותר. אנחנו צריכים להחליט איזה גודל פח יכול לשרת אותנו בצורה האופטימאלית. מומלץ שהפח לא יהיה גדול מדי, מאחר והוא יתפוס נפח וזה יכול להשפיע על היכולת שלנו להתנהל במרחב וכמובן שזה גם ידרוש מאיתנו לפנות לו מקום. מנגד, חשוב שהפח לא יהיה קטן מדי, כי אז השימוש בו לא יהיה פרקטי.

פתיחה וסגירה – בעבר לא היו הרבה אפשרויות. היום, לעומת זאת, אנחנו יכולים למצוא פחים הנפתחים ונסגרים בדרכים שונות, באופן שאנחנו לא צריכים בהכרח לפתוח אותם עם היד שלנו. למשל, פחים שנפתחים באמצעות מתקן רגל מיוחד או באופן אלקטרוני (מזהה את כף היד שלנו ונפתח). זה חיוני, גם מבחינה פרקטית, מאחר וזה יכול להקל עלינו את העבודה וגם מבחינה תברואתית.

סגירה הרמטית – אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק כשרוכשים פח אשפה למטבח זה שיש לו סגירה הרמטית. סגירה המונעת מהחומרים השונים לזלוג החוצה ובוודאי מהריחות של הפסולת. מאחר וסביר להניח שאנחנו נזרוק הרבה מאוד פסולת עם ריחות שונים, אז חשוב מאוד שהפח יהיה סגור הרמטית והריחות לא יצאו החוצה.

עיצוב – היום אפשר למצוא הרבה מאוד פחים בעיצובים שונים, בין אם זה מבחינת מבנה, מבחינת צבעים, דוגמאות עיצוב ועוד. אלו דברים שיכולים להוסיף נופך עיצובי ייחודי למטבח בכלל ולפח בפרט.

דוגמאות פחי אשפה למטבח

פח על רגליים – פח שיש לו רגליים קטנות או גדולות, כך שהוא לא מונח על הרצפה. הרגליים נותנות לפח מראה אלגנטי, אסתטי ומיוחד.

פח מלבני – פח מלבני, בעיצוב נקי, חלק. יכול לעמוד על רגליים ויכול לעמוד על הרצפה עצמה.

פח עגול – פח אשפה עגול בגדלים שונים, מגיע בשלל צבעים, עם או בלי רגליים.

פחים מעוצבים – ניתן למצוא פחי אשפה מעוצבים למטבח בשלל דוגמאות, למשל, פחים בצורות גביעים, פחים בעיצוב קלאסי ובעוד שלל עיצובים שונים ומגוונים.

לסיכום, אפשר למצוא פח אשפה למטבח שיכול להתאים לנו מבחינת עיצוב, מבחינת גודל, וכאמור גם מבחינה פרקטית כך שהוא יוכל לשרת אותנו בכל עת ונוכל לאסוף בו את הפסולת שלנו לפני שנרוקן אותו.

אצלנו באתר בי יוניק אתם יכולים למצוא מגוון ענק של כלי מטבח. היכנסו לאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »