קרדיט תמונה FREEPIK

פולי קפה: שותים קפה לפי הטעם שלכם

אנשים רבים לא מסוגלים לפתוח את היום ללא קפה. הקפה הפך מזמן למצרך חברתי ותרבותי. אנו נהנים לשבת בבית קפה ולשתות קפה עם חברים, או מתאספים בהפסקת קפה בעבודה על מנת ליהנות מהקפה המושלם. הכנת קפה הפכה לאומנות שלמה, ולכן היום ניתן להגיע להכנת הקפה המושלמת באמצעות שילוב נכון של פולי קפה ומכונת קפה טוחנת לבית. אז גם אתם יכולים לרכוש פולי קפה איכותיים ומכונת קפה ולהכין קפה לפי טעמכם.

איך בוחרים את פולי הקפה

פולי קפה משפיעים רבות על טעמו של הקפה וכאשר בוחרים אותם, יש צורך לבדוק כמה דברים משמעותיים. דבר ראשון, יש להזמין פולי קפה מחברה מקצועית ואמינה בלבד. רק חברה כזו תספק לכם קפה מושלם ובטוח. דבר שני, כדאי להחליט אם אתם מעוניינים בזן אחד של קפה או בכמה זנים, ישנם אנשים שאוהבים לערבב בין זני הקפה. כמו כן, כדאי לשים לב לדרגות הקלייה של הקפה. קיימות שלוש דרגות עיקריות. הראשונה היא קליית קפה בהירה. טעמם של פולי קפה בהירים אינו מר כמו של פולי קפה כהים, שכן פולים אלה נחשפים אל השמש לזמן קצר. הסוג השני של הקלייה הוא בינוני, כך שפולי הקפה האלה אינם כהים ואינם בהירים יתר על המידה. ואילו הסוג השלישי הוא פולי קפה כהים הנעשים בקלייה כהה. את פולי הקפה האלה משאירים זמן רב בשמש והם נחשבים למרירים יותר. ולבסוף, כאשר בוחרים פולי קפה כדאי לשים לב לרמות הקפאין. חשוב לשים לב לכך שדווקא פולי הקפה הבהירים כוללים רמות קפאין גבוהות יותר מפולי הקפה הכהים. זאת משום שהשהייה הממושכת בשמש מוציאה מפולי הקפה הכהים את כמויות הקפאין.

עשו לעצמכם חיים קלים והכניסו מכונת קפה לבית

הדרך הטובה ביותר להשיג את הקפה המושלם היא לקנות מכונת קפה טוחנת לבית . מכונה זו טוחנת בשבילכם את פולי הקפה, היא ידידותית לסביבה, קלה לתחזוקה ואינכם צריכים לבזבז עליה קפסולות. ויש סיבות נוספות מדוע כדאי לכם לקנות מכונה כזו לבית:

  • חוסכים זמן בהכנת קפה – אם עד עכשיו הייתם צריכים להרתיח את הקומקום, להמתין עד שהוא ירתח ולהוציא את כל המצרכים (קפה, חלב וסוכר), הרי שבזכות מכונה אחת אתם יכולים לחסוך בזמן ולהכין את הקפה האהוב עליכם במהירות. ניתן לתכנת מכונת קפה טוחנת לבית כך שהיא תכין לכם קפה לפי כמויות הקפה, החלב והסוכר הרצויים.
  • קלה לתפעול – כל אחד יכול ללמוד להשתמש במכונת הקפה בקלות ובמהירות. נדרשים רק הסבר קצר ומעט תרגול.
  • המכונה המעוצבת – מכונת הקפה היא לא רק שימושית, אלא מגיעה בעיצוב מרהיב ויוקרתי שיתאים לעיצוב המטבח שלכם. אז אם אתם דואגים להתאים את האריחים לפינת האוכל, מכונת הקפה תשתלב בכל מצב.

דווקא כדאי לכם לשתות קפה

דיברנו על פולי קפה ועל מכונת הקפה, וכעת נעבור לחלק שכולם אוהבים: מדוע כדאי לנו לשתות קפה? לאורך השנים היחס לקפה היה שנוי במחלוקת. היו כאלה שדגלו בהפסקת צריכת הקפאין והיו כאלה שטענו כי הם פשוט לא יכולים להסתדר ללא קפה. אז התשובה לכך היא שאם צורכים את הקפה במידה, הוא יכול דווקא להועיל לבריאותנו. כך, הקפה ידוע כממריץ וזה לא בהכרח דבר רע. כשאנו רוצים להתעורר בבוקר או ללכת לחדר כושר, כוס קפה אחת עושה את העבודה. לפיכך, ספורטאים אוהבים לשתות את הקפה שלהם לפני האימון. נוסף על כך, לקפה נודעת השפעה בריאותית. הוא מאפשר להוציא רדיקלים חופשיים מהגוף, מפחית כאבי שרירים ועוזר במניעת מחלות כמו סרטן או מחלות לב.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »