קסטרו, קולקציית בגדי ים לקיץ 2020. צילום: דודי חסון

סמדר בנטוב פותחת את עונת הרחצה עם בגדי הים לעונה

סביר שרובנו הספקנו ללכת לים בקושי פעמיים מאז פתיחת עונת הרחצה המפוקפקת של קיץ 2020, אבל אל תתנו לעובדה הזאת להפריע לכן. ליקטתי עבורכן כמה טרנדים מעולם בגדי הים, שיציידו אתכן עם כל מה שדרוש לעונה החמה.

בגד ים חדש הוא תמיד סיבה למסיבה. לא משנה אם אנחנו עדיין אותו שחור שלם כבר שלוש שנים, או שהארון מתפוצץ מעשרות זוגות ביקיני תמיד יש מקום לעוד אחד, כזה שיהפוך כל גיחה לקאנטרי לאירוע וכל חופשת בטן-גב לבלתי נשכחת.

אבל איך בוחרים בגד ים? שאלה עתיקת היומין שלא פעם גורמת להתלבטויות ממושכות וחפירות וואסטאפ עם החברות הכוללות שליחת לינקים וצילומי מסך ממוקדים.

בכתבה הבאה אני אתמקד בכמה סוגים שיביאו אתכן לחוף הים מלאות בסטייל והתמונה לאינסטוש תהיה שווה אלף מילים.

הבחירה הבטוחה הראשונה היא : חזית הבייסיק.
אי אפשר לטעות בבגד ים שלם עם מפתח קדמי עגול וגב חשוף. הגזרה הניינטיזית הזו עשתה קאמבק בשנים האחרונות ותודה לאל על כך.

הבחירה השניה וניינטיזית לא פחות היא זו של הקשירות: טופ משולשים שנקשר כקולר סביב העורף וחלק תחתון עם קשירה חיננית בצדי המותן, מדובר בחזרה נוסטלגית לימי הנעורים ולתקופת הזוהר של בר רפאלי ויעל בר זוהר.

הבחירה השלישית היא המשך ישיר לטרנד האתליז'ר שסחף את עולם האופנה בשנים האחרונות.
תחשבו גזרות ספורטיביות יחד עם לוגואים גדולים, ובמקום שיתנוססו על סווטשירט ענק או גופיית אימון, הם עוברים ישירות לשפת בגדי הים.

אדום ותכלת הצבעים השולטים בחוף. צילומים: יח"צ

 

בגד ים רביעי מתמקד מתמקד דווקא בצבע ופרינט:
מצד אחד, חוף הים נראה בימים אלו כמו קלמר מלא בצבעי פסטל ענוגים ומדגישי שיזוף שיראו נהדר בפיד האינסטגרם, מצד שני, פרינטים חינניים כמו פסים דקיקים ונקודות טרנדיות שלגמרי יעמדו במבחן הזמן.

באופן כללי אנחנו מתחילות את הקיץ הנוכחי עם הצבעים אדום שהוא חזק והתכלת שהוא צבע עם שלווה. אלו צבעים שיגרמו לנו לדמיין את הקיץ הקרוב לבושות בשמלת מקסי מתנפנפת חשופת כתפיים בצבע אדום חזק או תכלת שמיימי, לראשנו כובע קש תואם, רצוי עם קוקטייל ביד ועל סיפון יאכטה יוקרתית ששטה בנעימים לחופי יוון. לא נותר אלא לאחל לקורונה בון וואיאג'.

קסטרו, קולקציית בגדי ים לקיץ 2020. צילום: דודי חסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
ראשי

יצירתיות נשית בהוצאה אחת

שלושה ספרים חדשים של סופרות יצאו לאור בימים אלו בהוצאת טוטם של הסופרת והעורכת לילי פרי: "על בהונות הנפש" מאת ענת לויט, "אני, חבקוק" מאת

קרא עוד »