קרדיט תמונה: Traeger

מעשנות בשר – כבר לא תרצו מסעדות!

הכי כיף לשבת עם משפחה וחברים עם צלחת של ברביקיו ולדבר על חוויות וסתם להינות. המנגל מביא את כולם ביחד מסביב לשולחן, כי לא מוותרים על אובל טוב ולא צריך סיבה טובה לעשות על האש, סתם לכיף.

 לעשן בשר בלי להתאמץ

ברביקיו, על האש, מנגל ועוד… כל אלו מתחברים למסורת מהנה ומגבשת. אך כשכולם נהנים מהאוכל ומדברים עם החברה יש אדם אחד שמוצא את עצמו צמוד למנגל, והוא עסוק בפיקוח אחר כל מנת בשר, דג או ירק. הוא שם כדי לוודא שאף נתח לא נשרף ואף מנה לא מתבשלת יתר על המידה, ומתוקף תפקידו הוא נהנה קצת פחות מהמפגש החברתי שכולנו מצפים לו כל כך. המנגל מעשנת בשר של טרייגר גריל מאפשר לכולם להינות מחוויה מהנה עם חברים ובני משפחה בלי להשגיח על בשר ולהפסיד את כל הכיף והתוצאות מדהימות! הגריל מעשנה שומר על טמפרטורה יציבה ואחידה בלי השגחה. אז אפשר לפטר את הפקח ולשלוח את הבייביסיטר הביתה כי הבשר הזה לא צריך שישימו עליו עין. לכו תהנו, כי הגריל יעשה את העבודה בשבילכם עם מינימום עבודה קשה והמון טעם.

מעשנה שהיא גם גריל – טרייגר

בין אם אתם אוהבים את הסטייק שלכם נע בצבע ורוד, ובין אם אתם אוהבים אותו חום ועשוי היטב, אם יש לכם מעשנת בשר, גריל של טרייגר אתם מסודרים. בגריל מעשנת יכולים גם לאפות, לצרוב, לבשל, לעשן, התוצאות מרשימות בכל סגנון. לכל סוג בשר יש טמפרטורה פנימית שאליה צריך להגיע, כדי שהבשר יהיה מוכן לאכילה מבחינה בריאותית, ומצד שני יש טמפרטורה שלא כדאי לעבור אותה, כדי שהבשר לא יתייבש. המנגל מעשנת מותאמת לכל טמפרטורה, בין אם זה צלייה איטית או צריבה מהירה. באתר של טרייגר יש מתכונים איכותיים למגוון רחב של מאכלים, יש גם מתכונים צמחוניים וטבעוניים.

אז, מי רוצה לצאת למסעדה?

יש רק חיסרון אחד בגריל של טרייגר- אתם עשויים לגלות שאת המנות הטובות ביותר אתם יכולים להכין אצלכם בחצר, בלי לצאת מהבית, לחפש חניה ולהוציא כסף מהכיס. אתם תמצאו שמתוך מהתפריט המוגבל של המסעדה את רוב המנות אתם יכולים להכין טוב יותר ובקלות בבית. המחשבה של הוצאה כספית לא קטנה עבור מנה פחות מוצלחת תוריד לכם את החשק (ועוד להוסיף לחשבון הכללי שלכם גם טיפ למלצר). לא נורא- העיקר שהכי טעים לכם בבית! ואנחנו גם סומכים עליכם שבסופו של דבר תצליחו גם למצוא מסעדות איכותיות. רק תמיד תזכרו שטרייגר זה פשוט וטעים, השילוב שאנחנו הכי אוהבים.

מחפשים מעשנה איכותית שהיא גם גריל חשמלי? ב – Traeger Grills – מעשנות בשר, שבבי עץ לעישון וכלים למנגל נשמח לסייע לכם ולהתאים לכם את המעשנה הייחודית שתתאים לצרכים האישיים שלכם. תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »