קרדיט תמונה FREEPIK

מדוע UI חשוב להגדלת ההמרות?

אחד המושגים החשובים שכדאי להכיר היום הוא UI. ה-UI הוא ראשי תיבות של User Interface או בעברית, ממשק משתמש. עיצוב ממשק המשתמש הוא הגורם אשר מעניק את המראה הייחודי למוצר או לאתר, ובכך מגדיל את יחס ההמרות. הרעיון הכללי של ה-UI הוא להשפיע על תחושתם של הגולשים בעת הכניסה לאתר. חשוב לדאוג ל-UI טוב ואיכותי, על מנת לגרום לגולשים לשהות כמה שיותר זמן באתר ולבצע פעולות דוגמת השארת פרטים או ביצוע תשלום. ובדיוק בשביל זה צריך לבצע בחירת חברת UI אשר תדאג לעיצוב ושיפור האתר.

כיצד משפיע ה-UI על ההמרות בפועל?

אחד הדברים החשובים שיש לדאוג להם הוא עיצוב עמודי האינטרנט. עמודי אינטרנט שאינם מעוצבים בצורה טובה, עלולים להביא לנטישת הגולשים. כך שגם אם התוכן שלכם מעולה והשירותים הם מעל ומעבר, הגולשים עשויים שלא לשים לב לכך, בגלל הנראות הכללית של האתר. כתוצאה מעיצוב בלתי איכותי, חוויית המשתמש (UX) מושפעת אף היא ויש ביכולתה להשפיע על שיעורי ההמרה.

כך למשל, אחד הדברים הראשונים שהגולש רואה כאשר הוא נכנס לאתר הוא עמוד הבית. העניין הוא שאם מדובר בעמוד בית בלתי מעוצב ובלתי מושך, הוא לא ישאיר את הגולשים בו זמן רב.

איך אפשר לדאוג לנראות האתר? קבלו 9 טיפים

ראינו עד עכשיו שכדי להגדיל את ההמרות באתר, יש צורך לדאוג לעיצוב של עמודי האתר. אלה כמה דברים משמעותיים שכדאי להביא בחשבון כשרוצים לשפר את נראות האתר:

  1. דאגו לעיצוב לוגו משלכם.

הלוגו הוא הדגל של העסק. הגולשים בסופו של דבר צריכים לקשר בין הלוגו שלכם לעסק, ולכם חשוב לדאוג לעיצוב שלו ולנראותו באתר. כדאי גם שהלוגו יוביל לעמוד מסוים, רצוי לעמוד הבית, על מנת שהגולש תמיד יוכל לחזור להתחלה ולהמשיך בחיפוש ובשיטוט באתר.

  1. לא להרבות בצבעים ועיצובים.

אז נכון שהאתר שלכם לא צריך להיראות משעמם וחסר חיים, אבל דחיסת צבעים רבים מדיי עלולה להזיק לו גם כן. בחרו את העיצובים שלכם במידה ושלבו אותם באתר. המטרה היא להשיג הרמוניה עיצובית מרשימה ומושכת עין, ללא גיבובים מיותרים שעלולים להבריח את הגולש מהאתר.

  1. מתאימים את העיצוב לקהל היעד.

אחד הדברים החשובים שצריך להביא בחשבון הוא התאמה לקהל היעד. העיצוב צריך לדבר לקהל היעד שלכם כמה שיותר. לדוגמה, אם אתם מציעים בגדי הריון לנשים, כדאי להשתמש בצבעים עדינים כמו צבעי פסטלים. מצד שני, אם אתם מציעים גימיקים למסיבות כמו פול מון או צילומים, מומלץ להשתמש בצבעים נועזים יותר.

  1. משתמשים בצבעים בצורה חכמה.

על פי רוב, לא מומלץ לערב יותר משלושה צבעים באתר. אלה יכולים להיות הצבעים של הלוגו או צבעים אחרים. מכל מקום, לא כדאי להוסיף יותר מדיי צבעים לאתר. לדוגמה, אם אתם משווקים משרד עורכי דין, שילוב של צבעי בורדו-שחור-אפור יכולים להתאים וליצור רושם סולידי.

  1. משקיעים בתמונות וסרטונים מקצועיים.

אל תסתפקו בהעלאת תמונות וסרטונים לאתר שצילמתם מהטלפון. השקיעו בתמונות סטילס מקצועיות וגם בסרטוני וידאו מושקעים שצולמו בסטודיו. היום הגולש נחשף לכל כך הרבה מידע, עד שהוא מחפש את המקצועיות. ורואים בהחלט את ההבדל בית תמונות וסרטונים שצולמו במצלמת הטלפון לבית התוצרים המקצועיים.

  1. בוחרים פונטים קריאים ומתאימים.

לצד התמונות והסרטונים, חשוב למקם תוכן קריא באתר. בחרו בפונטים שכל אחד יוכל לקרוא ולהתרשם מהם, על מנת לספק את האתר האיכותי ביותר שאפשר.

  1. רספונסיביות לנייד.

כל בעל עסק שיש לו אתר פעיל פשוט מוכרח להתאים את האתר שלו לטלפון הנייד וליצור רספונסיביות לנייד, כך שכל האתר יתאים למסך הקטן של הטלפון או הטאבלט. בימינו מרבית הגולשים משתמשים בטלפון הסלולרי שלהם ויהיה חבל להפסיד אותם.

  1. מהירות טעינה.

מהירות הטעינה של האתר משפיעה באופן ישיר על ההמרות באתר. אם לאתר שלכם לוקח יותר מ-3 שניות להיטען, הגולשים יעזבו אותו ויחפשו אתר אחר. אז נכון שלפעמים העיצובים הם שמאיטים את האתר, אבל היום קיימים תוספים שמכווצים את הקבצים והופכים את האתר למהיר.

  1. אתר שקל לנווט בו.

חשוב לבנות אתר שיהיה קל להתמצא בו ולנווט בו. כמו כן, מומלץ להתקין כפתור שמחזיר את הגולשים לנקודת ההתחלה, כלומר לעמוד הבית.

מדוע אנו זקוקים לעזרתה של חברת UI ואיך בוחרים אותה?

ראינו שיש דברים רבים מבחינת UI התורמים לאתר שלכם. העבודה על עיצוב האתר היא עבודה במשרה מלאה ומסביב לשעון. זה נכון שבאופן כללי אתם יכולים לעשות אותה, אבל תצטרכו ללמוד דברים רבים וזה יבוא לא פעם על חשבון העסק שלכם. אז אם אתם מעוניינים בשקט תעשייתי ורוצים להתעסק רק בעסק ולא בכל מה שמסביב, חברת UI היא הפתרון. בחברה זו פועלים אנשי צוות מקצועיים שיעזרו לכם בעיצוב האתר. אך בחירת חברת UI אינה עניין של מה בכך, ויש צורך לשים לב לכמה דברים כאשר בוחרים את החברה המתאימה. ראשית, כדאי להתעניין בניסיון של החברה בתחום ובתיק העבודות שלה. האם אתם אוהבים את מה שאתם רואים? האם אתם מתחברים לעיצוב? שנית, כדאי לאסוף המלצות על החברה כדי לוודא שאכן מדובר בחברה אמינה. חשוב גם לבדוק את הצעת המחיר שלה.

מכל מקום, דרך טובה לבצע בחירת חברת UI היא פשוט להגיע למשרד של הצוות ולהיפגש עמו פנים מול פנים. כך תוכלו להציג את העסק שלכם, הרעיון שעומד מאחוריו וגם את הרעיונות העיצוביים שלכם. תוכלו לבחון את מה שמציע לכם הצוות כדי לראות אם אפשר להמשיך הלאה. כמובן, חשוב לראות שיש ביניכם כימיה והבנה טובה, על מנת שיהיה נעים וכיף לעבוד יחד לאורך תקופה.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך

קרא עוד »