חבורת אטומיק. עטיפת האלבום

לאחר הקורונה: חבורת אטומיק בקליפ קורונה סטייל

עכשיו כשיצאנו מהסגר נזכור את אלה שהם לבד מתוך בחירה. להקת "חבורת אטומיק" הוציאה קליפ חדש "דבק בבדידותי" שהוא טייק אוף על קליפי ה"זום" שהיו חלק בלתי נפרד מתקופת הקורונה.

"חבורת אטומיק" מאופיינת בצליל עשיר ופולקלורי ובטקסטים שאנסוניירים וטרובדוריים בעברית. גם התרגומים ברובם מחומרים לא מוכרים ובנושאים שפחות נוגעים בהם.
בקליפ משתתפים: ירון פישמן – שירה, גיטרה ויוקללי, ניב הרמתי – מלודיקה, גיטרה וקולות, איתי ספורטא – קונטרבס, אורי אפק – חליל ושירה ואסף חסילביץ  בצ'לו.

 

 

"הקליפים הרי לא נעשים בזום", אומר מנהיג החבורה ירון פישמן. "המשתתפים בקליפ "מתחברים" לשיחה, "מתנתקים" ומוחלפים באימוג'יז, שגם הם זכו לעדנה בתקופת הסגר.
אז עכשיו כשכבר יוצאים מהסגר השיר שנבחר הוא "דבק בבדידותי" של אמן הפולק ניל דיאמונד לפי השיר "Solitary Man", בתרגום לעברית של רותי אלדג'ם וירון פישמן. זהו שיר על אותם אנשים שבוחרים לדבוק בבדידותם. בשיר הגבר שנבגד יישאר לבד עד שימצא את האישה הישרה שלא תשחק איתו משחקים".

לדבריו, "שיר זה מתכתב עם כל שירי האלבום הדיגיטלי של החבורה, שיצא באחרונה ובו כל השירים עוסקים בבדידות ואף בלוזריות. שיר שנהגה והוקלט לפני ראשון הנדבקים בקורונה".

לאלבום בבנד קאמפ

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »