קרדיט תמונה Shutterstock

כל מה שצריך לפיקניק מפנק

קרדיט תמונה Shutterstock

לצאת לפיקניק לא מחייב סיבה מיוחדת, זה יכול להיות לשם ציון אירוע מסוים אך יכול להיות גם רק כדי לצאת ולהתאוורר, לנשום עמוק אוויר צח וליהנות מיופיו של הטבע בחברת בן או בת הזוג שלכם. אם גם אתם מעוניינים לערוך פיקניק בטבע, אספנו עבורכם כל מה שצריך להיות בתוך סלסילת הפיקניק שלכם.

כלים נחוצים

אולי חשבתם שסלסלת פיקניק היא משהו רנדומלי, סלסילה שאוספים לתוכה מגוון מאכלים ופשוט יוצאים לדרך. אבל אם אתם מהזן המשקיע, שכל פרט ופרט חשובים לו, אתם יודעים שאתם זקוקים ללא מעט כלים. למשל סכו"ם, כוסות וצלחות. בנוסף, תזדקקו לחולץ פקקים שתוכלו לחלוץ איתו את הפקק של היין. כמו כן, מומלץ לארוז איתכם גם מלחייה ופלפלייה, מגש קטן שעליו תוכלו להניח את הכוסות שלכם כדי שלא יפלו או יתהפכו או יישפכו.

מומלץ שתביאו גם קרש חיתוך וסכין גבינות אם אתם באווירה של יין וגבינות, או סתם סכין רגילה שאיתה תוכלו לחתוך ירקות ופירות טעימים וליהנות מהאווירה הייחודית.

הביאו עימכם גם מפיות וגם מגבונים לחים, כך שלא משנה אם אתם רק רוצים לנגב את הפה או אם נשפך עליכם מיץ מתוק או שאתם רוצים לנגב היטב את הידיים לפני האוכל – אתם ערוכים כך או כך.

צרפו אל סלסילת הפיקניק שלכם גם שקיות אשפה לכשתסיימו כדי שתוכלו לנקות אחריכם.

מה בתוך הסלסילה?

זאת כבר יכולה להיות חגיגה אמיתית. עליכם להחליט מה אתם רוצים לאכול ומכאן השמיים הם הגבול. תוכלו להחליט על ארוחת בוקר של מתוקים בלבד, שבה תביאו עימכם מגוון עוגות כמו עוגת תפוזים , עוגיות, קרואסונים, שוקולדים, קאפקייקים ואפילו פנקייקים אם החלטתם לארוז אותם לדרך. שלבו אותם עם הסירופים האהובים עליכם, הביאו מכל של קצפת ופירות טריים ותיהנו מפיקניק מושחת ועתיר קלוריות.

לעומת זאת, תוכלו לבחור בפיקניק שכולו בריאות, סלט ירקות קצוץ או ירקות חתוכים מתובלים עם שמן זית, לימון ומלח, לצד כריכי ביצים קשות או חביתות מושקעות או בכלל כריכי גבינות מושקעים כמו רוקפור, ברי או קמבבר עם ירקות כמובן, לחמים מלאים, רטבים שמשתלבים עם הכריכים, קרקרים מצוינים וממרחים טעימים כמו טפנד זיתים ועגבניות מיובשות, מוזלי  ופירות יבשים כיד המלך הטובה – אגוזי מלך, משמשים מיובשים, תמרים ושזיפים ועוד. ארוחה מעולה לפיקניק נהדר.

אם אתם מציינים אירוע מיוחד, תוכלו לשלב גם בקבוק יין או בקבוק שמפנייה כך שתוכלו להרים לחיים לכבוד המאורע, תוכלו לשלב תותים טריים או פירות אהובים אחרים – מנגו, ענבים, אבטיח עם בולגרית, אוכמניות ועוד. בנוסף תוכלו להתפנק עם שוקולדים משובחים כמו טראפלס או אפילו להביא עימכם עוגת גבינה מעולה, כמו עוגת גבינה באסקית, שלא תוכלו להפסיק לזלול ממנה עד שהיא תסתיים.

יצירת אווירה

כדי ליצור את האווירה הנכונה לפיקניק שלכם, הדבר הראשון שיש לעסוק בו הוא כמובן המיקום של הפיקניק. בישראל יש הרבה פינות חמד נהדרות שאפשר לפרוש בהן מחצלת או שמיכת גדולה ולערוך פיקניק נהדר. תוכלו לבחור במקומות צמודים למקורות מים כמו נחלים או אגמים קטנים, תוכלו לבחור במקומות שיש בהם מרבדי פרחים מהפנטים וצבעוניים, תוכלו לבחור במקומות שבהם יש מדשאות מוריקות רחבות ידיים ובלוקשיינים נוספים נהדרים כמו חוף הים ובאזורים נוספים.

דבר נוסף שיכול לסייע לאווירה הוא רמקול נייד שישמיע את הפלייליסט האהוב עליכם בזמן שאתם יושבים ביחד תחת השמיים התכולים, נהנים מקרני השמש החמימות ומתענגים על הנוף הפסטורלי שבסביבתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

מהי קונדילומה ?

מהי קונדילומה? איך היא קשורה לווירוס הפפילומה? מהם הסימפטומים ואם נדבקנו, האם זה יהיה בגופנו לתמיד? קונדילומה היא אחד מהסימפטומים כתוצאה מחשיפה לזנים מסויימים של

קרא עוד »