קרדיט לתמונה Freepik

כך תגישו תביעה נגד משרד הביטחון

אנשי כוחות הביטחון מתמודדים לצערנו באופן שוטף עם מצבים מאד מסוכנים מתוקף מילוי תפקידם כאשר הם נאלצים להיות מעורבים בפעולות להן יש סיכון גבוה וסובלים מפציעות קשות. פציעות אלו משבשות משמעותית את איכות החיים של אנשים יקרים אלו, ועל כן חשוב שבמידת הצורך ידעו כיצד להגיש תביעה נגד משרד הביטחון שתביא למקסימום הטבות לצורך טיפולים רפואיים מתמשכים, טיפולים פסיכיאטריים או פסיכולוגיים ולקבלת פיצויים הולמים על פי החוק.

למה חשוב שיהיה ליווי משפטי לתהליך התביעה?

תהליך של הגשת תביעה נגד משרד הביטחון הוא תהליך שחשוב לקיים אותו באמצעות ליווי משפטי מתאים. עורכי הדין העוסקים בתחום זה הם בעלי ידע משפטי שלא דומה לתחומי התמחות אחרים בעולם המשפטים ועל כן יש לשים לב לרגישות הגבוהה בתיקים אלו. כאשר אתם בוחנים תביעה מסוג זה, בחנו היטב לפני הכל את היכולת לקבל ייצוג משפטי ראוי ורק לאחרי כן להתחיל בתהליך הגשת התביעה, על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולחיות חיים איכותיים למרות הפגיעה שחוויתם במהלך השירות.

מיהם האנשים הזכאים להגשת תביעה מסוג זה?

כאשר מדובר על תביעה נגד משרד הביטחון על ידי עורך דין מומחה בתחום אנו כוללים חיילים בשירות סדיר, חיילים בשירות קבע, שוטרים על כל תפקידיהם בכל הדרגים, אנשי צבא מדרגות שונות ובתפקידים שונים, סוהרים, ואף אנשי משרד הבטחון אזרחיים שאינם משרתים בכוחות הביטחון על מדים, על כל תפקידיהם ומוגדרים כאנשי משרד הביטחון. אלו זכאים להגשת תביעה מסודרת, וכאשר התביעה נעשית בליווי משפטי ראוי יש לה אחוזי הצלחה גבוהים יותר לקבלת הפיצויים הרלוונטיים ברמה מקסימלית.

כיצד מתבצע תהליך התביעה בפועל?

תהליך של הגשת תביעה מצריך מילוי טפסים ספציפיים לצורך תביעת נכויות או מחלות בין אם מנטליות ובין אם ברמה הפיזית. יש לצרף את כל המסמכים הרלוונטיים על מנת שהוועדות המתאימות תוכלנה להעריך את גובה הפגיעה ולקבוע את אחוזי הנכות המתאימים לצד פיצויים מתאימים. אחרי הגשה של תביעה אלו עוברות תהליכים בבית הדין הצבאי בליווי עורכי הדין שבחרתם למשימה הרגישה הזאת המצריכה  טיפול ראוי, סבלני ומקצועי.

מהם אחוזי ההצלחה בתביעות אלו?

אחוזי ההצלחה של התביעות הללו הן גבוהות בעיקר כאשר הליווי הוא ליווי משפטי מקצועי, לרגע אנו לא מזלזלים ביכולות שלכם לייצג את עצמכם. אך עורכי הדין בתחום מכירים היטב כל פסקי דין קודמים ומקדימים ויכולים להסתמך על אלו על מנת להשיג לכם פיצויים ראויים. לפיצויים אלו יש משמעות גבוהה לאיכות החיים שלכם ועל חשוב להשקיע בכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

כל מה שצריך לפיקניק מפנק

לצאת לפיקניק לא מחייב סיבה מיוחדת, זה יכול להיות לשם ציון אירוע מסוים אך יכול להיות גם רק כדי לצאת ולהתאוורר, לנשום עמוק אוויר צח

קרא עוד »