קרדיט תמונה :depositphotos

הפלה פרטית – מה חשוב לדעת

להפסקת הריון המתבצעת באופן פרטי יש לא מעט יתרונות שיכולים לאפשר לך הליך מקצועי, דיסקרטי ונכון לך. לכל מרפאה או גוף רפואי יש את הדרך הייחודית לו המבוססת על הנחיות משרד הבריאות. אם את חוששת, מתלבטת וצריכה אוזן קשבת, מוזמנת להבין מה המשמעות של הפלה פרטית אצלנו

הפלה היא הפסקת הריון שמתבצעת באמצעות תרופות או על ידי הליך כירורגי, בהתאם למספר השבועות הריון, מצבך הרפואי והדרך בה תבחרי. החלטה נוספת שעליך לעשות היא האם לבצע את ההפלה במרכז רפואי ציבורי או שתבחרי בהפלה פרטית. בשני המקרים, חשוב שתעשי זאת רק לאחר שאת מבינה את משמעות ההליך ויודעת שניתן להתחרט עד ביצוע הפעולה עצמה.

כמרפאה המבצעת הפלה פרטית באישור משרד הבריאות, אני מזמין אותך להכיר את הדרך שאת צפויה לעבור איתנו. זאת כל עוד את בטוחה בהחלטתך ולא מתחרטת עד לביצוע ההליך עצמו.

המשמעות והיתרונות של הפלה פרטית

בין אם החלטת לבצע הפלה יזומה פרטית או במוסד רפואי ציבורי, הדרך להפסקת הריון עוברת בוועדה הרפואית ועל פי הקריטריונים הבאים:

  • נשים עד גיל 18, או נשים בנות 40 ויותר.
  • הריון שעלול לסכן את האישה או את העובר, או לגרום לאישה נזק פיזי או נפשי.
  • יש חשש שלעבור מום גופני או נפשי.
  • אישה שאינה נשואה או שההריון הוא מחוץ לנישואין.
  • ההיריון נובע מיחסים אסורים על-פי החוק הפלילי, כדוגמת אונס או גילוי עריות.

לציין כי אין אפשרות לגשת לוועדה במוסד פרטי ולבצע את הפעולה בבית חולים ציבור. זאת משום שאישור הוועדה נכון וקביל אך ורק למוסד הרפואי בו מתבצעת ההפלה.

לאחר קבלת האישור שהוא הבסיס לביצוע ההפלה עצמה, את יכולה לבחור בהפלה פרטית. ביקור במרפאה פרטית להפסקת הריון יכול לתת לך הרבה יותר שליטה על ההליך, לקבל ליווי של אותו גורם לאורך כל הדרך, ולעבור את ההכנות, ההפלה וגם ההתאוששות בצורה דיסקרטית. זאת בנוסף לזמינות גדולה, דבר חשוב שנמצאים בתהליך כה מורכב פיזית ונפשית.

הפלה פרטית אצלנו

במהלך הפגישה הראשונה, אנחנו קודם כל מקשיבים ועונים על כל השאלות והסוגיות, לגביהן חשוב לך לקבל תשובות. בנוסף, תקבלי מאיתנו מידע לגבי משמעות ההליך, מה כוללות ההכנות, מהן תופעות הלוואי האפשריות ועד איזה שלב ניתן להתחרט. יחד גם נחשוב אם אן הפלה היא האופציה הטובה והנכונה ביותר עבורך. בשלב הבא נערוך בדיקת אולטרסאונד, במטרה לקבוע במדויק את גיל ההריון. כך גם נחליט, האם לבצע את הפלה בכדורים או בהליך כירורגי.

עלות הפלה פרטית, הפנייה ועוד קצת בירוקרטיה שחשוב שתכירי

ההפלה הפרטית המתבצעת אצלנו נעשית באישור משרד הבריאות, ומתבצעת במוסד רפואי מוכר באישור משרד הבריאות. אינך זקוקה לפנייה ויחד עם זאת, יש צורך באישור הוועדה להפסקת הריון. עלותה של ההפלה נקבעת בהתאם למוסד הרפואי בו היא מתבצעת, השיטה שנבחר ושבוע ההריון בו את נמצאת.

את המאמר כתב ד"ר גוטמן גיא.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »