יח"צ

המוצרים שישזפו לך את הגוף מבלי לצאת מהבית

כן, זה אפשרי להשתזף גם בבית – בלי מכונות או מיטות שיזוף מיותרות ואפילו מבלי לבקר בחוף הקרוב. מספריי שיזוף עצמי דרך ועד המוס לשיזוף, המוצרים שישזפו אותך היטב.

עור שחום ושזוף הוא חלק בלתי נפרד מקוד היופי המודרני של רבים במחוזותינו, מה שמביא נשים רבות (וכן, גם גברים) לסכן את עורם בחשיפה ממושכת ולא מבוקרת תמיד לקרינת השמש, ולעתים גם למכשירי שיזוף במכוני יופי שונים. השאיפה לצבע עור בגוונים של שוקולד ובמראה לוהט אחיד מתנגש עם סיכונים קיימים לעם נזקי הקרינה מה שהביא במרוצת השנים לפיתוח של מגוון מוצרי שיזוף לשימוש ביתי שהמדוברים ביותר לאחרונה הם ליין מוצרי שיזוף עצמי חדשים מבית נטע אלחמיסטר.

שיזוף העור הוא כנראה אחד מאותם תחומים בהם לדרך "הטבעית" עלולים להיות חסרונות וסיכונים העולים על היתרונות, כאשר בילוי לא מבוקר אל מול השמש הקופחת במטרה לשזף את העור היא לעתים בבחינת טיגון העור. עור הגוף שלנו חשוף לקרינה ישירה ומזיקה, מתייבש, נוטה להתקמטות, הופעת כתמי פיגמנטציה וכן קיימת גם אפשרות של התפתחות מחלות עור בראשן מלנומה. אמנם השיזוף במכוני היופי נחשב למבוקר ומהיר יותר, אולם חשוב לזכור שגם כאן מדובר בחשיפה לקרינה, מתועשת ולא טבעית, שעשויה להזיק לעור. החלופה הזמינה ועל פניו הנוחה והטובה ביותר כיום היא שיזוף ביתי בסיוע תכשירים לשימוש עצמי עם רמות שונות של פיגמנט ולזמן מוגבל.

אז איך זה עובד?

מוצרי השיזוף העצמי מתאפיינים בשימוש לרוב בשיטות של מריחה והתזה, כאשר אלו האופציות המובילות והמועדפות כיום:

  1. ספריי לשיזוף – נתחיל עם ספריי לשיזוף עצמי לגוף המיושם בהתזה ומספק מראה שזוף ואחיד הניתן לשליטה באמצעות כמות החומר המותז.
  2. מוס לשיזוף – המוס הוא חומר מוקצף ומגוון אשר מיושם במריה אחידה על העור. מספק לרוב תוצאה טובה ועמידה למספר רב של שעות, כאשר הסוגים האיכותיים יותר יהיו עמידים גם במים.
  3. מגבונים לשיזוף עצמי – מגבונים לחים אשר כוללים צבע מגוון שמועבר אל העור בעת חיכוך ושפשוף. המגבונים מתאימים ליצירת מראה שזוף בפנים או לתיקון שיזוף לקוי נקודתי דוגמת השלמת צבע בצוואר או באזור חיוור יותר ביחס לשאר.
  4. וכמובן קרם משזף – קרם עמיד בצבע ברונזה אשר במריחה אחידה על העור מספק צבע עור שזוף, חי וצעיר. מדובר בקרם פשוט ליישום אשר מתאים לכל סוגי העור, בדומה לקרם גוף פשוט אשר מעניק לחות, אלא שהקרם המשזף כולל בתוכו מגוון אשר מעניק את הצבע הרצוי לעור. תוצאת המריחה הפיכה וניתנת להסרה באמצעות שטיפה וקרצוף. השימוש בקרם משזף מתאים למי שמעוניין בשינוי הצבע לאירוע נקודתי ולזמן קצר.

טיפ קטן וחשוב לסיום: על מנת להבטיח את יעילות החומרים לשיזוף הביתי כדאי לעשות בהם שימוש על עור נקי, לאחר ביצוע פילינג, להיצמדות טובה יותר, אחידות ועמידות לאורך זמן.

תוכן שיווקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »