קרדיט ל"איילה נסיעות"

המדריך לטסים לקרפטוס

קרפטוס הוא אחד האיים שמורים והקסומים שבאיי יוון. עם אוכל מעולה, מלונות מפנקים וחופי טורקיז יפהפיים מעטים היעדים שיכולים להתחרות בהנאה של חבילת נופש בקרפטוס. אבל גם להנות צריך לדעת איך. בכתבה הבאה נסביר מה חשוב לדעת על חופשה באי.

מתי מגיעים?

קרפטוס הוא אמנם לא אי ידוע כמו רודוס וכרתים (למרות שהוא ממש נמצא ביניהם מבחינה גיאוגרפית) אך משמח לדעת שיש מישראל טיסות ישירות לקרפטוס, שאורכות רק כשעה ורבע. שדה התעופה של האי קרוב למדי לעיר הבירה פיגאדיאה, בה לנים מרבית האורחים בבתי מלון מפנקים.

איך זזים בקרפטוס?

חבילת נופש בקרפטוס מציעה מספר אופציות התניידות נוחות בתוך העיר, ובהן הסעה מנמל התעופה למלון, סיורים בפינות חמד באי ושייט לחופים הנהדרים של קרפטוס שהתברכו במים צלולים ובמפרצים יפהפיים. איילה נסיעות מציעה מבחר דילים לקרפטוס הכוללים טיסות נוחות, העברות ולינה הכוללת ארוחות מפנקות במלונות המקסימים שבעיר פיגאדיאה.

מי ששוהה בעיר פיגאידיאה יכול בכיף לשכוח דאגות הקשורות בתחבורה. זאת מכיוון שמדובר במקום קטן עם שפע אטרקציות במרחק הליכה. הסיורים של איילה ושל חברות נוספות מכסות הגעה למקומות מעניינים ומעט רחוקים יותר.

בנוסף, כדאי לדעת שבאי פועלות מספר סוכנויות השכרת רכבים במחירים נוחים במיוחד של כשלושים יורו ליום. במרבית הסוכנויות גם ניתן להשכיר אופנוע, במידה שיש לכם רישיון נהיגה לרכב "פרייבט".

המזוודה המושלמת לקרפטוס

חבילת נופש בקרפטוס אורכת לרוב מספר ימים בודדים, ולכן אין צורך להכניס חצי בית לתוך המזוודה. מה שכן מומלץ להביא הוא בגד ים כמובן, בגדים נוחים, משקפי שמש, כובע, ודברים שינעימו לכם את הטיול כמו מצלמה טובה, ספר מעניין או חבילת קלפים.

מעבר לכך, חשוב לדעת שמזג האוויר באי אינו דומה במאה אחוז לאקלים הישראלי. בעונת המעבר הרוחות חזקות יחסית ולכן מומלץ להביא בגדים מחממים: מכנסיים וחולצה ארוכה ואפילו סוודר קל.

עוד עניין שכדאי להכיר הוא קוד הלבוש הנהוג במסעדות של מלונות חמישה כוכבים. גברים מורשים לאכול במסעדות רק אם הגיעו עם מכנסיים ארוכות, חולצה עם שרוולים ונעליים סגורות כלשהן. לכן, בנוסף על בגד הים והכפכפים מומלץ להכניס לתיק לבוש מעט יותר ייצוגי.

היכונו לחופשה של פעם בחיים

קרפטוס הוא אחד האיים המהנים והכיפיים לחופשה ביוון. כפרים אותנטיים, חופים מגוונים ומופלאים ואווירה נהדרת של שקט באי שהוא עדיין בגדר סוד תיירותי שמור יהיו חלק מהחופשה הבאה שלכם.

לכן הכי חשוב להתארגן על מצב רוח טוב במיוחד ולהיות מוכנים לקראת חופשה של פעם בחיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »