גמליאלי. צילום: עידו פלאש

הזמר מאור גמליאלי מציג סינגל חדש וזוגיות חדשה

מאור גמליאלי בראיון ל״אונו ניוז״ מספר על הזוגיות החדשה עם שירה, על הקליפ החדש ועל המגורים בוילה בקיסריה ״אנחנו מסתדרים אחלה״

גמליאלי, 24, הגיע לפני כשלוש שנים לאודישנים של ״הכוכב הבא״ עם השיר ההומוריסטי ״מושיקו״ וכבש את לב השופטים. ״קיבלתי כחול מהרוב, ועברתי לשלב השני. אבל זה תפס אותי בזמן שהתחלתי להופיע עם החומרים שלי ולא היה לי זמן להשקיע בתכנית, אז פרשתי לפני שהעניינים התקדמו״. 

מאז ועד היום הוציא כמה סינגלים שנסקו אל על עם מיליוני צפיות. ״טיול של שבת״ שהגיע לתשעה מיליון צפיות, ״בא לך חופשה״, ״על החוף בטבריה״ ועוד.

איך אתה מגדיר את הסגנון המוזיקלי שלך?
״פופ מזרחי. עכשיו ריככתי קצת יותר לכיוון הישראלי. בעבר כיוונתי את המוזיקה לקהל צעיר, היום ובמיוחד שני השירים האחרונים פונים לקהל הבוגר יותר. ׳מישהו לעכשיו׳ זה השיר הראשון שהוצאתי לקהל בוגר והשני שיצא לפני כשבועיים ׳אוויר לנשום׳״. 

גמליאל, דמות מוכרת ברשתות החברתיות מזה כמה שנים, מתהדר ב-147 אלף עוקבים באינסטה לבדה.
שאלתי אותו כיצד הוא מסביר את ההצלחה הרבה שלו:
״אני מגיע ממקום של שחקן וקומיקאי. פועל בעיקר ברשתות החברתיות: באינסטה, ביוטיוב ובפייסבוק. כל שיר חדש אני מוציא לסטורי באינסטה וזה מקבל חשיפה״.

אתה משתתף בסדרת רשת.
״את פרויקט ׳פול האוס׳ הקמתי יחד עם שני שותפים. גם גייסנו משקיע – ליאור כספי. זה פרויקט ולוגים. אנחנו גרים יחד כבר עשרה חודשים בוילה בקיסריה ומצלמים את חיי היום יום בתוך הוילה״.

גמליאלי חולק מגורים עם אביב ראובן, שלומי אביגזר, שירה בר ודניאלה דואק ויש להם עורך וידאו אינהאוס צמוד שגר ועובד איתם.

מה אתם משתפים, תן דוגמא.
״יש לנו חזון. אנחנו דוגלים בלשתף את החיים האישיים ומה שקורה בבית, אבל מאוד מקפידים גם ליצור תכנים קהילתיים, למשל: היה לנו פרק שאירחנו חיילים בודדים וגם פרק שאירחנו חולי סרטן. אנחנו מחזירים לקהילה חלק מהאהבה שאנחנו מקבלים זה חשוב לנו מאוד״.

איך אתם מסתדרים ביניכם?
״אחלה. שירה ואני למען האמת בזוגיות. ולאחרונה אחרי לבטים רבים החלטנו לשתף את הקהל בזוגיות שלנו בעיקר בגלל שהחיים שלנו מתועדים בולוג״.

איך התקבלה הזוגיות?
״היו תגובות מהממות. והמצב סבבה לגמרי. חששנו שזה יפריע לזוגיות אבל גילינו שזה ממש להיפך, אני מאוד שמח ששיתפנו אותה זה אפילו פיתח אותה בכמה מימדים. בקליפ החדש ׳אוויר לנשום׳ היא משתתפת ואנחנו מתנשקים״.

מה המסר שלך לקהל  שלכם?
״תהיו אופטימיים. תמיד לחייך. אל תתחשבנו. אם בא לכם לעשות משהו תעשו אותו״.

צפו במאור ושירה מתנשקים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »