קרדיט תמונה FREEPIK

בת מצוה של פעם בחיים כמו בסרטים

הבת שלכם מגיעה לגיל בת מצווה, ואתם רוצים לפנק אותה באירוע מיוחד שלא יישכח לה מהזיכרון בחיים, והיא תחוש בו עד כמה אתם מרעיפים עליה את כל הטוב שבעולם, אוהבים אותה ורוצים שיהיה לה חיים מאושרים וטובים? כדאי לכם לשקול ברצינות על השכרת לימוזינה לבת מצווה!

ניתן להשיג היום לימוזינה לבת מצווה להשכרה במחירים הוגנים ושפויים לחלוטין. האירוע של בת המצווה וא בכל מקרה כמה שעות בלבד. השכרת לימוזינה ליום בת המצווה, יהיה חוויה שלא תישכח מהבת שלכם לעולם. פשוט 'לחיות בסרט' כמו הכוכבות הגדולות של הוליווד, לחלום על עתיד ורוד ולשמוח בהווה מושלם -וכל זה המכונית פאר שתגרום לבת שלכם להרגיש כמו נסיכה אמיתית, נסיכה מהסרטים.

מה ניתן לעשות עם לימוזינה בבת מצווה

תוכלו להזמין את שירותי הלימוזינה שלנו על מנת להזמין את הבת שלכם עם עוד כמה מחברותיה לנסיעה כיפית ברחבי העיר והסביבה. עם מסלול שנקבע מראש ביחד, שבו היא תוכל להסתובב כמו מלכה ברחובות העיר והשכונה. תוך כדי נסיעה חלומית: בתוך הלימוזינה, מושבי עור יוקרה, בר חטיפים ומשקאות קלים, מסך ענק, 2 מיקרופונים לערכת קריוקי עם סאונד מדהים בתוך הרכב, כך שהבת שלכם, בת מצווה, יחד עם חברותיה יוכלו ליהנות בכמה שעות משגעות של נסיעה כיפית, ברכב פאר נינוח, אירוע חברתי נהדר תוך כדי.

כל זאת עד לאירוע הגדול של בת המצווה, ושם- אפשר רק לדמיין איך הנהג שלנו (שנראה מיליון דולר, אלגנטי, וסבלני) ניגש לפתוח את הדלת של מכונית הפאר, שהגיעה לאירוע בת המצווה של הנסיכה שלכם, כל המשפחה והחברים לא יכולים שלא להתפעל הנסיכה המהממת שלכם שיורדת מהלימוזינה ונכנסת לכניסה מרשימה שלא ראו כמותה לתוך האירוע הגדול של בת המצווה שלה.

מה המחיר של השכרת לימוזינה?

האמת היא שמחיר השכרת לימוזינה הוא הרבה יותר שפוי ממה שאנשים מדמיינים. המחיר נע בסביבות 3000 ש"ח כשכמה גורמים תלויים המשפיעים על המחיר: איזה סוג לימוזינה? לימוזינה קצרה, לימוזינה ארוכה או לימוזינה ג'יפ? כאשר לכל אחת מהם יש יתרון ושואו משלה.

הגורם הנוסף משפיע על המחיר הוא השעות של הפעילות – כמה שעות אתם מתכונים להשכיר את הלימוזינה? לנסיעה ברחבי העיר, רק להגיע לאירוע המרכזי של בת המצווה, או גם לדרך חזור הביתה?

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא התוספות של הקישוטים או האביזרים הנלווים ללימוזינה, כשניתן לקשט את הלימוזינה בכל מיני דברים חמודים שהבת שלכם אוהבת.

לסיכום אירוע בת המצווה או אירוע של פעם בחיים, בו הבת שלכם הופכת לנערה להיות חלק מהנשים הבוגרות של עם ישראל. תוכלו לשדרג את האירוע ולהפוך אותו למושלם ובלתי נשכח באמצעות השקעה חד פעמית של השכרת לימוזינה מהסרטים, שתעשה לכם אירוע מהסרטים, ותיתן לבת שלכם להרגיש לכמה שעות כמו נסיכה אמיתית, או על כל פנים נסיכה מהסרטים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »