קרדיט תמונה איפרמה

אם אינכם מצליחים להתמיד בתזונה מאוזנת, תוספי תזונה פותרים את הבעיה

מצב הבריאות שלנו תלוי מאוד במצב התזונה שלנו ולא בכדי גם הרמב"ם התייחס למזון כתרופה. כאשר אוכלים נכון ואת כל אבות המזון שנדרשים לכם, מצב הגוף נמצא בשיאו והוא יכול לתפקד במלוא הפוטנציאל של מערכות הגוף. הבריאות מושפעת מאוד גם ממצב של חוסרים בתזונה ובתקופה שבה אנחנו מודעים מאוד לנזקים סביבתיים שונים, ברור גם למה יש לנו ורך לפעמים להוסיף לתפריט שלנו תוספי תזונה ייעודיים שמחזקים אותנו במצבים מסוימים. חשוב לומר שתוספים אלה כדאי לקחת לאחר התייעצות עם רופא משום שיכול להיות שהם יסתרו תרופות או יכבידו במצבים שונים שהגוף שלכם מצוי בהם, ולכן חשוב לדעת מראש מה הרופא שלכם אומר לפני שתקחו תוסף כזה או אחר. עם זאת, אין ספק שהיום חשוב לשמור על הבריאות שלנו וכשאתם יודעים שאינכם שומרים על תזונה מאוזנת או כשאינכם סופגים את כל אבות המזון ממזון רגיל, יש לכם דרך להשלים זאת בלי בעיות.

תקווה גם למי שסובל מנשירת שיער

יש מצבים שבהם לא התזונה קובעת אלא הגנטיקה או משברי בריאות, כמו בעיית נשירת השיער שיכולה להיות זמנית או בגלל גנטיקה שגורמת להתקרחות. בעבר זה היה גורם לאנשים תסכול רב משום שלא היה לזה פתרון. אולם כיום כבר שנים רבות משתמשים בתרופה שנקראת מינוקסי שיכולה לעזור לרבים שנואשו כמעט מכך שיוכלו לתקן את המצב. התרופה הזאת היא תכשיר שמורחים במקום ההתקרחות והיא גורמת להגברת זרימת הדם לשם ובכך גם מעודדת את צמיחת השיער. נדרשים כמה חודשים של מריחה עד שהיא מתחילה להשפיע וצריך להיזהר בזמן המריחה שלה, אולם היא כבר מביאה לתוצאות יפות אצל מי שמשתמש בה בסדירות כבר שנים. בתרופה מתאימה גם לנשים וגם לגברים והצליחה להחזיר תקווה וביטחון עצמי למי שמשתמש בה. תכשיר זה נחשב כל כך יעיל שאסור למרוח אותו בטעות על חלקי גוף אחרים כדי שלא יצמיח שיער לא רצוי גם שם.

מה חשוב לדעת על תוספי מזון?

יכול להיות שהתזונה שלכם מאוזנת למדי כפי שאתם מקפידים עליה, ועדיין ייווצרו חוסרים מסוימים שנובעים מכך שלפעמים לאנשים יש בעיות ספיגה של אבות מזון. לכן, תוספי מזון יכולים להיות הפתרון של תגבור התזונה בחומרים שברור לכם שאינם נספגים בגלל בעיה, כמו ספיגת ברזל או אפילו חומרים שאינכם מצליחים לקבל מספיק כמו מגנזיום בגלל התפלת המים בישראל או אבץ, שחיוני מאוד לבריאות. בכל המקרים האלה תוספים מאושרים על ידי משרד הבריאות ומתוצרת של חברות מובילות מספקים לכם את כל התצרוכת היומית. ואם אתם מקפידים על כך לא תיכנסו למצב של חוסר מסוים כאשר אתם נוטלים אותם.

תוספי מזון גם למי שזקוק לתגבור

היום ידוע לנו על תוספי תזונה איכותיים שמספקים גם צרכים מיוחדים של אנשים כמו ספורטאים, נשים בהריון, ילדים או קשישים, שזקוקים לתגבור מסוים של חומרים שונים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שקיבלתם כל מה שנדרש לכם בגוף, תוספים אלה הם הדרך הטובה ביותר להבטיח את הבריאות שלכם ואת התצרוכת היומית של כל אבות המזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
צרכנות

כל מה שצריך לפיקניק מפנק

לצאת לפיקניק לא מחייב סיבה מיוחדת, זה יכול להיות לשם ציון אירוע מסוים אך יכול להיות גם רק כדי לצאת ולהתאוורר, לנשום עמוק אוויר צח

קרא עוד »