משבר הקורונה והסגר פגעו קשות במשק בכלל ובענף התרבות, היצירה והאומנות בפרט יוצרים נותרו ללא במה ולצידם קמו היוצרים החדשים, שדווקא המצב הוציא מהם את הצורך ליצור ולהתבטא.
בעקבות הצלחת מיזם אוכלים עם העיניים, בו קידמה רשת האירוקה, הבית של המותגים, את עולם המסעדות בשיתוף נטע אלחמיסטר ומיטב השפים הישראלים. החליטו באירוקה, להרים את הכפפה בפעם השנייה, ולצאת בקמפיין חברתי נוסף הנותן במה לאמנים ויוצרים מוכשרים שמסתגרים בביתם ומביעים את מה שעל ליבם בדרכים יצירתיות ומרתקות ללא שאף אחד יראה וייהנה.