ערכת THERE IS NO BOX, צילום: אינטגרל

בעלי עסקים קטנים – כך תפעלו מחוץ לקופסה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

בימים אלו יוצא לפועל מיזם חדשני המיועד לבעלי/ות העסקים הקטנים בישראל, כמו גם למנהלים/ות ולמאמנים/ות עסקיים: ערכה ייחודית בשם "THERE IS NO BOX" המורכבת מ-52 קלפים המהווה כלי עבודה לליווי, לייעוץ ולהתפתחות עצמית.

מטרת הערכה היא שבעלי עסקים ישלפו מדי יום קלף אחד אקראית, או מדי שבוע או בקבוצה של בעלי עסקים, ושיפעלו לפיו – מבלי מעצורים, התלבטויות וחששות. כל קלף כולל פעולה שיווקית והסבר קצר על הרציונל שמאחוריה, משפט השראה יומי המסייע להתמודד עם אתגרי היומיום ושאלת הכוונה שמטרתה לגרום לבעל העסק לבחון פעילות קיימת או עתידית. הוא אף מתכוון להעביר סדנאות המיועדות לבעלי עסקים שיתמקדו בסיבות שמונעות מהם להתפתח.

מפתח הערכה הוא שי טאובס – מומחה באסטרטגיה ושיווק ובונה ומלווה מותגים. לדבריו, בימים אלו בעלי עסקים מוצפים באפשרויות ובעצות אך בו זמנית מרגישים מבולבלים, בודדים ואובדי עצות. טאובס: "בעקבות הניסיון המעשי שלי בייעוץ ובליווי אסטרטגי שיווקי למאות בעלי עסקים, חברות ומובילי דעת קהל, זיהיתי מספר צרכים עיקריים שחזרו על עצמם: הצורך ברעיונות טובים לשיווק העסק, הצורך להתנהל תחת אילוצי תקציב והצורך בהנעה לפעולה והיישום בפועל".

 

שי טאובס עם הערכה הייחודית, צילום: יואב ניר

 

לדבריו, הערכה מאפשרת למשתמשים בה אינספור אפשרויות לשיווק העסק, ואף ניתנת לשימוש ככלי מקצועי לייעוץ, לליווי ולהתפתחות אישית. טאובס: "הערכה מאפשרת למשתמשים בה להעלים לחלוטין את הקופסה שיש לנו בראש ומנגישה באופן יישומי ביותר עבור בעלי העסקים הקטנים את כל הידע, שצברתי במהלך השנים. הם מאוד זקוקים למידע זה ולכלים שבקלפים, אבל בשלב בו הם נמצאים אין להם יכולת כלכלית ותקציבית – במיוחד כיום. עסקים רבים משקיעים ברכישת כלים נוספים ובלימוד, אך כשזה מגיע לעשייה בפועל הדברים נתקעים. זה כמו לעשות מנוי לחדר כושר, אבל כשצריך לקום בבוקר ולהתאמן לא מתעוררים".

טאובס מציין כי דווקא בימים אלו – בהם נקלעו עסקים רבים לקשיים כספיים בעקבות הסגרים והמגבלות השונות – צריכים הלקוחות ליווי צמוד ולמצוא פתרונות נוספים. "לפעמים העולם חרב עליהם, אין להם עם מי לדבר והם צריכים לשחרר קיטור". לדבריו, בעל עסק המעוניין להצליח אינו יכול להסתמך על פרסום בלבד, ולכן מאוד חשוב שיכין תוכנית מסודרת ומקיפה מהמיקרו ועד המאקרו. "מי שרוצה לפתוח עסק חייב לייצר לעצמו ייחוד בתפיסה איתה ייצא לדרך. אחרת, הוא מקטין את אחוזי הצלחתו. לכן צריך להמציא את הגלגל מחדש, לא לעבוד בשבלונות ולהגיע עם תפיסה יצירתית הנבנית בהתאמה מלאה ללקוח – בדגש על הצלחתו העסקית, מתוך הקשבה ואהבה לאתגרים ולחדשנות. בסופו של דבר, כשמדברים על עסקים צריך לזכור שמדובר באנשים בעלי חלומות, משפחות ורצון להצליח, אבל גם עם אתגרים, קשיים ומחסור בידע וכלים".

"המטרה שלי היא לעזור לאנשים להתגאות בעצמם ובעסק שלהם, וזה המנוע שמניע אותי בכל יום", מציין שי טאובס שמזה יותר מעשור מסייע לחברות גדולות בעלות שם ולעסקים בינוניים לבנות אסטרטגיה שיווקית יצירתית ומיתוג עסקי, ואף מסייע להם לגדול, לצמוח ולמשוך את קהל הלקוחות האופטימלי עבורם. הוא ליווה מאות עסקים, עמותות, ארגונים, יועצים, אנשי עסקים ופוליטיקאים ממגוון התחומים: חברות סטרט אפ, ביטוח, תקשורת וטכנולוגיה, תעשייה, אופנה, קוסמטיקה, מוניציפלי ועוד. בין לקוחותיו: מרוץ תנ"ך תש"ח – מרוץ מקומי של המועצה האזורית מטה יהודה (הנחשבת למועצה האזורית הגדולה בארץ מבחינת שטחה), פסטיבל יין ואומנות, הקמת עסקים שהתפתחו למספר סניפים, חברה מובילה לאופטימטריסטים, חברות לאוכל מוכן וקייטרינג, חברות ביטוח, עורכי דין, יזמים, חברות הייטק ועוד.

לפרטים נוספים על הערכה ולרכישתה:
https://katzr.net/0e3b7e

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות