רונית בר. צילום מסך

הפרק החדש כבר פה: רונית בר עם "סלפי"

רונית לב היא ללא ספק אחת המגישות התוססות ברדיו היום. לפני כמה חודשים היה לי העונג להגיע לאולפן שלה "ברדיו לב המדינה" לכבוד השקת סדרת הרשת שלה.

ברדיו לב המדינה היא מגישה תכנית מוזיק היומית עם מוזיקה ישראלית ומגיעה עד לשנות השבעים בחיפוש אחר מוזיקה איכותית. בסדרה היא שוטחת את משנתה לגבי נושאים הנושקים לנשיות באופן כללי.

הפרק הראשון נפתח עם "מה נסגר עם חתונות"?, בפרקים הבאים גלשה לנושאים כמו ילדים (זו שמחה?), דיאטות "מה בוער לך להיות רזה"?, פוליאמורה (מה זה?), תקופת הקורונה, (בודקת כמה אוכל השכנה אגרה לשעת המשבר), ואפילו מרצה על תחום הסלפי (די עם זה).

לבר אישיות נועזת והיא רוצה שאתם תכירו אותה ושאתם תשמעו את מה שיש לה לומר. הסדרה נועזת מעצם העובדה שהיא מאתגרת את המרואיינים שלה ומפגישה אותם עם שאלות שהם לא בהכרח לא נעימות אבל התשובה עליהן לא פשוטה.

התוצאה: רונית בר לפנים.

פרק 7: סלפי

פרק 7 : סלפי

סדרת הרשת שלי פרק 7: סלפיאורית בלוך – הדף הרשמי

פורסם על ידי ‏רונית בר – Ronit bar‏ ב- יום רביעי, 27 במאי 2020

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

ראשי

עושה גלים בין הדפים

השבוע נסקור סדרת ספרים לנוער שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות, ספר ילדים המלמד על ערכים טובים לחיים באמצעות דמות חמודה של

קרא עוד »
חדשות

כוחו המרפא של הציור

מיכלי אדלר, בוגרת בצלאל, אוצרת, מעצבת פנים, מורה ויועצת בשיטת הניאו-הומנולוגיה MetaFeelings, מציגה בתערוכת היחיד "קפלים בזמן" בגלריית ״גלובל ארט״ בתל אביב את יצירותיה הייחודיות,

קרא עוד »